دقت، سعه صدر ،برخورد مناسب و وقت شناسی از خصوصیات مهم کنتور خوانان

ارک خبر- رئیس بهره برداری گاز مرکز استان به همراه دستگاه نظارت پروژه کنتور خوانی و توزیع قبوض شهرستان تبریز طی بازدید حضوری از دفتر کنتورخوانی، نحوه ارائه خدمات و چالش ها و مشکلات موجود مورد بررسی و هم اندیشی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس بهره برداری گاز مرکز استان به همراه دستگاه نظارت پروژه کنتور خوانی و توزیع قبوض شهرستان تبریز طی بازدید حضوری از دفتر کنتورخوانی، نحوه ارائه خدمات و چالش ها و مشکلات موجود مورد بررسی و هم اندیشی قرار گرفت.
خسرو آریان پور در این حضور صمیمانه ضمن ارج نهادن به تلاش کنتورخوانان و تقدیر از عملکرد مطلوب آنان گفت: کنتورخوانی در زمره امور مهم شرکت بوده که بدلیل ارتباط هر چه بیشتر با مشترکین مستلزم تلاش و دقت در انجام وظایف محوله می باشد.
وی با اشاره به بازبینی و بهبود شرایط کار و پرداختی های کنتورخوانان تصریح کرد: این امور در راستای تقلیل سختی کار و ایجاد انگیزه در کنتورخوانان اقدامات شاخصی نظیر افزایش سقف پرداختی ها و پاداش های مصوب، تهیه و تخصیص البسه، برگزاری دوره های آموزشی، ایمنی در کار و…. معمول نموده است.
مهندس آریان پور اظهار داشت: کنتورخوانان می بایست با دارا بودن خصوصیت های ویژه ای نظیر دقت، سعه صدر، برخورد مناسب و وقت شناسی در اجرای صحیح وظایف تلاش نمایند.
خاطر نشان می گردد در این گفت و گوی صمیمی ضمن بررسی مسائل و مشکلات کنتورخوانان بر لزوم برگزاری جلسات متعدد در جهت رفع موارد اعلامی توسط دستگاه نظارت تاکید گردید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا