مستمری مددجویان بهزیستی 10 درصد افزایش می یابد

ارک خبر- معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به افزایش مستمری مددجویان در سال 97 گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته مستمری مددجویان بهزیستی سال آینده 10 درصد اضافه خواهد شد.
مستمری مددجویان بهزیستی 10 درصد افزایش می یابد
انوشیروان محسنی بندپی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ایلام افزود: این افزایش مستمری ویژه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) است و از اول فروردین ماه 97 اجرایی خواهد شد.
وی ادامه داد: اکنون میزان مستمری پرداختی به خانوارهای مددجویان یک نفره یک میلیون و 480 هزار ریال، دو نفره 2 میلیون و 250 هزار ریال، سه نفره سه میلیون و 250 هزار ریال، چهار نفره چهار میلیون و 160 هزار ریال و پنج نفره به بالا چهار میلیون و 600 هزار ریال است.
رئیس سازمان بهزیستی اضافه کرد: این میزان مستمری در سال آینده با افزایش 10 درصدی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) قابل پرداخت خواهد شود.
محسنی بندپی همچنین از توزیع سبد کالا بین مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در آستانه سال نو خبر داد و گفت: سبدهای کالا توسط حوزه معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بین جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد قبل از سال جدید توزیع خواهد شد.
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و هیات همراه روز گذشته به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه مدیران کل بهزیستی ایلام به این استان سفر کرده است.
دیدار با استاندار، افتتاح خانه سلامت و حضور در پانزدهمین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر برنامه های سفر یکروزه انوشیروان محسنی بند پی به ایلام بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا