آتش‌سوزی انبار مواد غذایی در چهارباغ عباسی

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

شب گذشته رخ داد
آتش‌سوزی انبار مواد غذایی در چهارباغ عباسی
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش‌سوزی در یک انبار مواد غذایی در چهارباغ عباسی خبر داد که طی یک عملیات ۳٫۵ ساعته اطفا شد.

ارک خبربه نقل ازفارس:محمد شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: حدود ساعت ۲۲ شب گذشته بعد از مشاهده دود از پشت یکی از مغازه‌های چهارباغ عباسی توسط شهروندان و تماس با آتش‌نشانی، نزدیک‌ترین ایستگاه که ایستگاه شماره ۱۴ بود به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به بسته بودن مسیر به دلیل عملیات‌های عمرانی چهارباغ دسترسی به محل حادثه امکان‌پذیر نبود که طی هماهنگی مسیر برای خودروهای آتش‌نشانی باز می‌شود.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: سقف مغازه چوبی بود و منجر به گسترش آتش شد به همین دلیل از ایستگاه شماره یک و ۵ نیروهای بیشتر به محل اعزام می‌شوند.

شریعتی با بیان این که در بررسی اولیه مشخص شد دود، ناشی از حریق در یک انبار مواد غذایی است، تصریح کرد: مالک در محل نبوده و حریق از داخل این انبار اتفاق افتاده بود، به دلیل خطرات احتمالی مغازه قاب‌فروشی در کنار این انبار بود که تخلیه شد.

وی یادآور شد: نیاز به تخریب دیوار پشتی بود تا به مواد غذایی انتهای این انبار هم دسترسی داشته باشند به همین دلیل عملیات طولانی و پس از ۳٫۵ ساعت تلاش آتش‌نشانان حریق به طور کامل اطفا شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: دلیل حادثه در دست بررسی است اما با توجه به این که سقف مغازه چوبی بوده و در انبارداری نکات ایمنی رعایت نشده بروز حادثه امکان‌پذیر است.

 

 

دکمه بازگشت به بالا