ماراتن تبریز ۲۰۱۸ بزرگترین رویداد ورزشی کشور

ارک خبر- مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: ماراتن تبریز ۲۰۱۸ بزرگترین رویداد ورزشی کشور خواهد بود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رحیمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز در خصوص برگزاری ماراتن تبریز ۲۰۱۸ گفت: برای برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی کشور تحت عنوان ماراتن تبریز ۲۰۱۸ با فدراسیون مربوطه به تفاهم کامل رسیدیم و قرار شد تا به صورت مشترک و با همکاری فدراسیون، این رویداد بزرگ را در تبریز برگزار کنیم.

وی با اشاره به علاقه مندی فدراسیون دو و میدانی در خصوص برگزاری ماراتن تبریز ۲۰۱۸، یادآور شد: در تلاش هستیم تا برگزاری این ماراتن، آغازی برای دوی ماراتن شهری در تبریز باشد و هدف ما، برگزاری همه ساله این رویداد در استان و شهر تبریز است.

وی اظهار کرد: ماراتن تبریز ۲۰۱۸ بزرگترین رویداد ورزشی کشور خواهد بود و امیدواریم بتوانیم با هماهنگی فدراسیون و دیگر نهادهای مرتبط، شاهد برگزاری با کیفیت این رویداد در تبریز باشیم.

کلان شهر تبریز از سوی سازمان کنفرانس اسلامی به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده و ستادهای ملی و استانی در رابطه با این رویداد فرهنگی، گردشگری بین المللی تشکیل شده است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز با اشاره به ارائه پیشنهادی مبنی بر تاسیس آکادمی دومیدانی به فدراسیون، گفت: فدراسیون دو و میدانی با این درخواست موافقت کرده و در آینده ای نزدیک این آکادمی در تبریز تاسیس خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا