بهره‌گیری از ظرفیت فعالان اقتصادی و بخش خصوصی در تبریز ۲۰۱۸/ تبریز ۲۰۱۸ مختص تبریز نیست

ارک خبر-رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: تبریز ۲۰۱۸ مختص به تبریز نبوده بلکه نقطه آغاز موضوع است؛ امیدواریم با برنامه‌های طرح‌ریزی شده بتوانیم جایگاه اصلی تبریز را به عنوان پایتخت کشور جهان اسلام در کشود و دنیا مطرح کنیم.به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صمد حسن‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه تبریز پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ اظهار کرد: این جلسه به عنوان هم‌اندیشی در رابطه با حماسه بزرگ تبریز ۲۰۱۸ است که از اول سال میلادی ۲۰۱۸ آغاز شده ولی به علت برخی مسائل و بهبود روند برگزاری رویداد و معرفی در شأن آذربایجان، از آغاز سال شمسی برگزار می‌شود.

وی افزود: تبریز ۲۰۱۸ فرصتی برای معرفی بهتر تبریز بوده و بهتر برگزار کردن آن یک تکلیف و وظیفه برای همگان است، از این رو بخش خصوصی و اتاق بازرگانی این را فرصتی دانستند تا تکلیف خود نسبت به این حماسه را انجام دهند.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه تبریز به علت قرار گرفتن شاهراه جاده ابریشم، شرایط فوق‌العاده دارد، افزود:در برگ برگ تاریخ تبریز شاهد افتخارات بزرگی هستیم که نیاز است این جایگاه را بالاتر از گذشته به همه نشان دهند.

وی با اشاره به پیگیری‌های استاندار نسبت به رویداد تبریز ۲۰۱۸ گفت: امید است با رهنمودهای مسوولان ذی‌ربط بتوانیم موفق عمل کنیم.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: در این جلسه نمایندگانی از اتحادیه و تشکل‌ها حضور دارند تا رسالت و تکلیف خود نسبت به تبریز ۲۰۱۸ را انجام دهند.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز افزود: قرار بر این است از فعالان اقتصادی و ظرفیت آنها در مسائل مالی بهره بگیریم.

وی ابراز کرد: معتقدم تبریز ۲۰۱۸ مختص به تبریز نبوده بلکه نقطه آغاز موضوع تبریز ۲۰۱۸ است از این رو امیدواریم با برنامه‌های طرح‌ریزی شده بتوانیم جایگاه اصلی تبریز را به عنوان پایتخت کشور جهان اسلام در کشود و دنیا مطرح کنیم.

حسن‌زاده ادامه داد: تکلیف رسانه‌ها برای معرفی رویداد تبریز ۲۰۱۸ بسیار مهم است و خواهشمندیم در این امر در کنار مسوولان و برنامه‌ها قرار گیرند.

دکمه بازگشت به بالا