ایران قهرمان مسابقات بین المللی سوکیوکوشین کاراته شد

ارک خبر- کاراته کاهای کشورمان عنوان قهرمانی رقابت های بین المللی سبک سوکیوکوشین کاراته اهواز را به خود اختصاص دادند.
ایران قهرمان مسابقات بین المللی سوکیوکوشین کاراته شد
به گزارش ایرنا مسابقات بین المللی سبک سوکیوکوشین کاراته که از روز چهارشنبه ۹ اسفندماه در سالن مسابقات شهرک نفت اهواز آغاز شد لحظات پیش با قهرمانی تیم ایران در بخش بانوان و آقایان به کار خود پایان داد.
تیم های افغانستان و سلیمانیه عراق در بخش بانوان عنوان های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند همچنین در بخش آقایان تیم های افغانستان و عراق بر سکوی دوم و سوم قرار گرفتند.
این رقابت ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با حضور ۱۰ تیم خارجی و ۲ تیم از ایران در دو بخش کاتا و کمیته ویژه بانوان و آقایان برگزار شد.
در این پیکارها کاراته کاهایی از کشورهای پاکستان، امارات، افغانستان، لبنان، آذربایجان، زیمباوه، برزیل، ژاپن، کویت، کردستان عراق و ایران در این مسابقات با یکدیگر پیکار کردند.
در ادامه وحید بهرمان رییس سبک سوکیوکوشین کاراته کشور گفت: حضور کاراته کاهای مطرح قاره های آمریکا جنوبی و آفریقا و ایران موجب جذابیت بیشتر این رقابت ها شد و چهره های جدید از دل این مسابقات شناسایی شد.
وی گفت: خوشبختانه کاراته کشورمان و به ویژه سبک سوکیوکوشین در جهان جایگاه بسیار خوبی داشته و بسیاری از ورزشکاران ما در رقابت های جهانی عنوان دار هستند.
رییس سبک سوکیوکوشین کاراته کشور به میزبانی خوب اهواز در این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: با توجه به این که برای چندمین بار این مسابقات در اهواز برگزار می شود باید گفت که میزبانی بسیار آبرومندانه ای بود و مسابقات در سطح کیفی بسیار خوبی برگزار شد.

دکمه بازگشت به بالا