افزایش تولید ذوب آهن اصفهان در ۱۱ ماهه اول سال جاری

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان در همایش سراسری مدیران خبرگزاری فارس :

افزایش تولید ذوب آهن اصفهان در ۱۱ ماهه اول سال جاری 

مهندس اردشیر افضلی معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان در همایش سراسری مدیران خبرگزاری فارس که از ۹ تا ۱۱ اسفند در اصفهان و به میزبانی ذوب آهن در حال برگزاری است ، از افزایش تولید این شرکت در ۱۱ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد .

وی در تشریح این افزایش تولید گفت : تلاشگران ذوب آهن اصفهان موفق شدند از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به ۱۱ ماهه اول سال گذشته افزایش ۲۵ درصدی در تولید کک ، افزایش حدود ۶ درصد در تولید بخش فولادسازی و افزایش بیش از ۱۱ درصد را در تولید آگلومره رقم بزنند .

وی با اشاره به اینکه ذوب آهن اصفهان در آستانه پنجاه سالگی قرار دارد ، گفت : این مجتمع عظیم صنعتی نقش مهمی در شکل گیری صنعت فولاد کشور ایفا نموده و امروز نیز در ابعاد مختلف به بالندگی و توسعه خود ادامه می دهد .

مهندس افضلی ضمن اشاره به تنوع تولیدات ذوب آهن گفت : این شرکت به ویژه در بخش نورد ، در کشور منحصر به فرد است و قادر به تولید محصولاتی همچون تیرآهن بال پهن ، ریل و مقاطع مختلف است که در کشور تنها تولید کننده این محصولات محسوب می گردد .

معاون بهره برداری ذوب آهن به فعالیت های زیست محیطی این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی نیز اشاره نمود و گفت : این شرکت از ۱۵ سال گذشته اقدامات گسترده ای برای کاهش مصرف آب انجام داده که حاصل آن صرفه جویی ۵۰ درصدی در این زمینه است . در ضمن این شرکت که از پساب زرین شهر برای تامین آب خود استفاده می کند ، اقدامات جدیدی برای استفاده از پساب شهرهای اطراف آغاز کرده که تاثیر چشمگیری در کاهش مصرف آب خواهد داشت .

مهندس افضلی در همایش مدیران استانی خبرگزاری فارس ، به نقش مهم خبرنگاران در توسعه کشور اشاره نمود و گفت : اصحاب قلم و خبرنگاران نقش مهمی در توسعه سرمایه های روان شناختی جامعه ایفا می کنند و با گزارش پیشرفت ها و توسعه های صورت گرفته ، امید و انگیزه را در جامعه تزریق می نمایند .

شایان ذکر است همایش سراسری مدیران خبرگزاری فارس از ۹ تا ۱۱ اسفند در اصفهان و به میزبانی ذوب آهن با حضور مدیرعامل ، سردبیران و سرپرستان خبرگزاری فارس در استان های مختلف کشور در شهر اصفهان در حال برگزاری است . شرکت کنندگان در این همایش ، از خط تولید و پروژه های توسعه این شرکت نیز بازدید به عمل آوردند .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا