مسئولان باید طعم محرومیت را درک کنند

ارک خبر- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: باید محرومیت را خوب بفهمیم و خوب درک کنیم چرا که آن وقت می توانیم راهکاری برای برطرف کردن مشکلات ناشی از محرومیت بیابیم.
به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در آیین نکوداشت خیرین و جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی که در تالار پیامبر اعظم (ص) مصلی تبریز برگزار شد، کمک به نیازمندان و محرومان را توفیق الهی دانست و اظهار داشت: کمیته امداد یکی از با ارزش ترین ارگان‌های یادگار امام راحل است که برای رسیدگی به امور محرومین تاسیس شد.

وی با تاکید بر اینکه خاصیت حکومت ما مردمی است تصریح کرد: یکی از مسائلی که باید دقت کنیم، این است که باید محرومیت را خوب بفهمیم و خوب درک کنیم چراکه آن وقت می توانیم راهکاری برای حل مشکلات محرومیت بیابیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی آرمان و عقیده انقلاب را محرومیت زدایی عنوان کرد و گفت: همه آرزو و تلاش دولت و ملت و مسئولین این است که فقر از جامعه ما رخت بربندد و مردم از رفاه نسبی برخوردار باشند.

امام‌ جمعه تبریز با بیان اینکه اولویت خدمت مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید خدمت به محرومان باشد خاطرنشان کرد: همه مسئولان نظام اسلامی اولویت خدمتشان، خدمت رسانی به مستضعفان و محرومان جامعه باشد و همه نیروی خود را در این راستا صرف کنند چراکه این انقلاب را مستضعفان ایجاد کرده و از آن حفاظت می‌کنند.

وی افزود: خدا نیاورد روزی را که سیاست ما پشت کردن به حمایت از محرومین و روی آوردن به حمایت از مرفهین باشد، لذا همه ما باید قدر این ملت را بدانیم.

آل‌هاشم با اشاره به اینکه این روزها و در آستانه عید در شرکت‌ها و کارخانجات در پاداش و عیدی باید کارگران را در اولویت قرار دهیم نه اینکه از مدیران آغاز کنیم اضافه کرد: بالاترین عبادت ما خدمت به محرومان جامعه است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در ارتباط با توجه به طبقه محروم و دوری جستن از مرفهین بی درد تاکید دارند گفت: به مسئولان در ارتباط با عدالت و برای دوری جستن از اشرافیت تذکر می‌دهند.

دکمه بازگشت به بالا