تشکیل ستادهای استانی و ملی برای سفرهای نوروزی/ مردم با عجله‌های بی مورد و رعایت نکردن قوانین، جان خود را به خطر نیندازند

ارک خبر- وزیر کشور آمادگی‌های وزارتخانه متبوعش برای ایام سفرهای نوروزی مردم را تشریح کرد.

تشکیل ستادهای استانی و ملی برای سفرهای نوروزی/ مردم با عجله‌های بی مورد و رعایت نکردن قوانین، جان خود را به خطر نیندازندعبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آمادگی‌های وزارتخانه متبوعش برای نوروز ۹۷ اظهار کرد: حوزه راهنمایی و رانندگی مرتبط با وزات کشور است، بنابراین تسهیل تردد مردم در جاده‌ها از وظایف ماست.

* تشکیل ستادهای استانی و ملی برای سفرهای نوروزی
وزیر کشور با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی آمادگی کاملی برای سفرهای نوروزی مردم دارد و در این باره برنامه ریزی‌های بسیار خوبی انجام داده است، گفت: امیدواریم در این ایام شاهد حوادث ناگوار در جاده‌ها نباشیم.

وی ادامه داد: در حوزه امنیت شهری، دستورالعمل‌های لازم برای بحث سرقت‌ها و احیانا خلاف‌هایی که ممکن است در این ایام صورت بگیرد، ابلاغ شده است.

* ابلاغ بخشنامه به فرمانداران در جهت ایجاد فضایی با نشاط و مهیا برای سفرهای مردم
رحمانی‌فضلی اظهار کرد: به همه فرمانداران بخشنامه‌هایی در رابطه با تجهیز امکانات و ایجاد آمادگی‌های لازم برای ایام نوروز ابلاغ کردیم تا تمام تلاش خود را انجام دهند که فضایی با نشاط و کاملا مهیا برای سفرهای مردم فراهم شود.

وزیر کشور اضافه کرد: همچنین برای شهرهای زیارتی که زائران پذیرند و در شهرهای سیاحتی که مردم برای گردش می‌روند، دستوالعمل‌های ویژه داده شده است.

وی افزود: امیدواریم با رعایت همه دستوالعمل‌ها، مهیا شدن وضعیت از طرف فرمانداران و استانداران و همچنین رعایت قوانین و مقررات از طرف مردم به ویژه در جاده‌ها، شاهد تعطیلات خوبی باشیم.

* با عجله‌های بی مورد و رعایت نکردن قوانین جان عزیزان خود را به خطر نیندازند
رحمانی‌فضلی تاکید کرد: از مردم خواهش می‌کنیم و اصرار داریم که با حوصله و رعایت قوانین به سفرهای نوروزی بروند و جان خود و عزیزانشان را با عجله‌های بی مورد و رعایت نکردن قوانین به خطر نیندازند.

وزیر کشور با اشاره به تشکیل ستادهایی در سطح استانی و ملی برای انجام هماهنگی های بیشتر گفت: این ستادها به منظور مهیاشدن شرایط بهتر سفربرای مردم تشکیل شده‌اند و امیدواریم با همه تلاش‌هایی که در مجموعه وزارت کشور، نیروی انتظامی، وزارت بهداشت و نهاد گردشگری اتفاق افتاده است مردم سفرهای خوبی داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا