تسهیلات اشتغالزایی با اولویت ارزش‌ افزوده و اشتغال پایدار پرداخت می‌شود

ارک خبر-سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به‌ضرورت غربالگری طرح‌ها ازنظر میزان اشتغال‌زایی و ارزش‌افزوده گفت: ایجاد ارزش‌افزوده و اشتغال پایدار در رأس اولویت‌های ارائه تسهیلات قرار گیرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه سیاست‌گذاری اجرای دستورالعمل شناسایی و تأمین مالی بنگاه‌های صنفی تولیدی برای بازسازی و نوسازی در استان اظهار داشت: توانمندسازی صنوف یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید در دستور کار متولیان امر قرار گیرد ازاین‌رو انتظار می‌رود بخش خصوصی در کنار بخش‌های دولتی به توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های اصناف در استان کمک کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی از ثبت‌نام ۴۹۶ نفر از فعالان اصناف مختلف استان برای دریافت تسهیلات بانکی خبر داد و گفت: باید از فرصت به وجود آمده برای نوسازی و توسعه صنوف در استان استفاده کنیم.

وی، با اشاره به‌ضرورت غربالگری طرح‌ها ازنظر میزان اشتغال‌زایی و ارزش‌افزوده گفت: ایجاد ارزش‌افزوده و اشتغال پایدار در رأس اولویت‌های ارائه تسهیلات قرار گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: ارائه این تسهیلات باهدف بازسازی و نوسازی صنوف در ۸۸ رسته صنفی ارائه خواهد شد وبید در صنف موردنظر تحول مورد انتظار به‌صورت ملموس و شفاف قابل رویت باشد.

وی خواستار احصای مشکلات پیش روی اصناف به‌صورت موردی شد و افزود: حلقه‌های مفقوده و یا حلقه‌های ضعف موجود در فعالیت اصناف باید شناسایی‌شده و برای رفع مشکل آن‌ها برنامه‌ریزی صورت گیرد.

جهانگیری خواستار ارائه به‌موقع اسامی افراد واجد شرایط دریافت تسهیلات اصناف به بانک‌ها شد و گفت: هم‌زمان با مشخص شدن اسامی فرایند اداری در بانک‌ها نیز آغاز شود تا در ارائه تسهیلات وقفه‌ای ایجاد نشود.

دکمه بازگشت به بالا