گردشگری شبانه در مجموعه تاریخی گنبد سلطانیه اجرا می شود

ارک خبر- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: گردشگری شبانه برای نخستین بار در استان زنجان در مجموعه تاریخی گنبد سلطانیه اجرا می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد سلطانی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر در محل ساختمان شماره ۲ استانداری زنجان، افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تصادفات جاده‌ای در استان زنجان کاهش یافته است.

وی با اشاره به کاهش تصادفات در سطح کشور و همچنین استان زنجان با وجود افزایش تعداد خودرو، ادامه داد: باید با برنامه ریزی هدفمند، نسبت به کاهش هر چه بیشتر تصادفات در استان اقدام کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال با افزایش ترددها در جاده‌های استان روبه‌رو باشیم، افزود: باید تدابیر ویژه برای جلوگیری از بروز تصادفات احتمالی در محورهای استان و همچنین سطح شهرها اندیشیده شود.

سلطانی در ادامه بر لزوم معرفی جاذبه‌های گردشگری استان زنجان در استان‌های همجوار تاکید کرد و گفت: با استان‌های هم‌جوار تفاهم‌نامه‌ای امضا شود تا جاذبه‌های گردشگری یکدیگر را تبلیغ کنیم و باید توجه داشتم باشیم تبلیغ جاذبه‌های گردشگری دیگر استان‌ها یک تهدید نیست بلکه یک فرصت است.

وی با بیان اینکه گردشگری شبانه یا همان شب گردی طرحی است که مراکز گردشگری در ساعاتی از شب هم فعال خواهند بود، ادامه داد: گردشگری شبانه برای نخستین بار در استان زنجان در مجموعه تاریخی گنبد سلطانیه اجرا می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان تصریح کرد: طرح نوروزی از ۲۶ اسفندماه در استان آغاز می‌شود و دستگاه‌های خدمات رسان نسبت به ارائه خدمات به مسافران نوروزی تلاش لازم را کنند.

دکمه بازگشت به بالا