همراه اول ؛ به کودکان و نوجوانان جایزه می دهد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

همراه اول ؛ به کودکان و نوجوانان جایزه می دهد

همراه اول در جشنواره ” تورنادوی انارستان ” بسته های شگفت انگیز و جوایز طوفانی می دهد .
مشترکان سیم کارت های انارستان ، در جشنواره ” تونادوی انارستان ” تا پایان فروردین ماه ۹۷ فرصت دارند تا بسته های ارزان قیمت اینترنت نسل ۴ را خریداری کرده و از مزایای جانبی این طرح بهره مند شوند .
فرشته صبایی ، رئیس اداره مشترکین همراه اول مخابرات منطقه اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت : در جشنواره تورنادوی انارستان ، سبد بزرگی از بسته های متنوع اینترنت نسل ۴ به مشترکان سیم کارت های انارستانی ارایه می شود ، بسته هایی با حجم های مختلف که بصورت هفتگی ، یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یکساله با قیمت های استثنایی در این سبد قرار گرفته اند . این جشنواره تا ۳۰ فروردین ۹۷ برگزار می گردد .
صبایی افزود : در طول این جشنواره ، مشترکان سیم کارت های کودک و نوجوان انارستانی علاوه بر بهره مندی از بسته های شگفت انگیز ، در قرعه کشی ۱۰ دستگاه گوشی آیفون x10 و ۲۰ سکه تمام بهار آزادی شدکت خواهند کرد که مشترکین می توانند با جمع آوری امتیاز شانس خود را در قرعه کشی افزایش دهند .
رئیس اداره مشترکین همراه اول مخابرات منطقه اصفهان گفت : فعال سازی سیم کارت رایگان انارستان معادل ۲۰ امتیاز و هر هزار تومان مصرف در طول جشنواره معادل یک امتیاز محسوب می شود .
وی با اشاره به اینکه سیم کارت انارستان ، یک سیم کارت اعتباری همراه اول برای کودکان و نوجوانان در گروه سنی ۶ تا ۱۸ سال است گفت : دریافت و فعال سازی سیم کارت انارستان رایگان است و مشترکان می توانند برای دریافت سیم کارت رایگان انارستان عدد ۲۲۰ را به شماره ۳۰۰۰۶۸۶۰ پیامک کنند .
صبایی افزود : برای فعال سازی این سیم کارت کافی است یکی از والدین با دردست داشتن کارت یا کد فعالسازی سیم کارت و تصویر کارت ملی والد (پدر یا مادر ) و تصویر شناسنامه فرزند به یکی از دفاتر پیشخوان خومات الکترونیکی همراه اول در سراسر استان مراجعه کنند .
وی در خاتمه اطهار داشت : همراه اولی ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه انارستان در پورتال این اپراتور به نشانی :
mci.ir/web/business/student- sim- cards
مراجعه کنند .

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا