تلاش بی‌وقفه پاکبانان، پشتیبان آراستگی و مهمان‌پذیری شهر در آستانه سال جدید

ارک خبر- شهردار تبریز، خدمات شهری را خط مقدم خدمتگزاری شهرداری عنوان کرد و افزود: تلاش بی‌وقفه پاکبانان عزیز در آستانه سال جدید، پشتیبان آراستگی و مهمان‌پذیری شهر است.

به گزارش شهریار، مهندس ایرج شهین‌باهر در حاشیه نماز جمعه روز گذشته، با بیان این مطلب اظهار داشت: خرسندیم که امروز، در سالگرد شهادت شهید آقا مهدی باکری و روز شهردار، به همراه پاکبانان سختکوش در نماز جمعه حضور یافته‌ایم؛ این حضور، تجدید میثاق با نماینده معزز ولی‌فقیه در استان و مقدمه‌ برای تلاش بی‌وقفه در ایام نوروز است.

وی با تاکید بر این‌که خدمات شهرداری، تعطیل‌بردار نیست، اظهار داشت: حوزه‌های مختلف اجرایی، خدماتی، فرهنگی و گردشگری شهرداری تبریز، مطابق برنامه، در ایام نوروز فعال خواهد بود.

شهردار تبریز تاکید کرد که اولویت شهرداری تبریز، پیگیری اهداف عدالت شهری از طریق توزیع متوازن خدمات و رفع نیازهای محلات است.

شهین‌باهر در بخش دیگری از سخنان خود، شهید باکری را اسوه شایسته خدمتگزاری خواند و اظهار امیدواری کرد مجاهدت و اخلاص این شخصیت کم‌نظیر، به عنوان الگوی مترقی در پیشبرد اهداف توسعه شهر باشد.

شهردار تبریز روز گذشته به همراه جمعی از پاکبانان شهرداری تبریز، با لباس فرم خدمات شهری، در نماز جمعه حضور یافت.

مهندس شهین‌باهر همچنین در نماز جمعه دیروز به همراه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی، از حافظان کلام‌الله مجید قدردانی کرد.

دکمه بازگشت به بالا