رییس کل دادگستری استان: «فرهنگ سازی عمومی مهمترین اصل در حمایت از کالای ایرانی است»

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

رییس کل دادگستری استان: «فرهنگ سازی عمومی مهمترین اصل در حمایت از کالای ایرانی است»
سیاستهای اصلی و اجرایی دستگاه قضایی استان در اولین جلسه شورای معاونان دادگستری تبیین شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان: احمد خسروی وفا رییس کل دادگستری استان در اولین جلسه شورای معاونان دادگستری استان ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و تقدیر از زحمات اعضای این شورا که عمده بار مسؤولیت مدیریتی در دستگاه قضایی استان را عهده دار هستند، به تشریح برنامه ها و تبیین خط مشی دادگستری در سال جدید پرداخت و گفت: بی شک مهمترین مسؤولیت مسؤولان و آحاد ملت بزرگ ایران جامه عمل پوشاندن به انتظار و فرمایش مقام معظم رهبری(مد ظله) که در ابتدای سال جدید به عنوان شعار سال مطرح شد، می باشد.

وی افزود: با عزم ملی و بهره گیری از غیرت دینی، ایرانی و وطنی در تحقق این مهم تلاش خواهیم نمود و هر گونه تصمیم گیری مدیریتی با در نظر گرفتن این هدف اتخاذ خواهد شد.

ایشان با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی نیازمند فرهنگ سازی در سطح جامعه می باشد، خاطرنشان کرد: بسیاری از کالاهای تولید داخل قابل رقابت با نوع خارجی آن می باشد اما عدم اطلاع رسانی کافی و آگاهی عمومی باعث کاهش استقبال در مصرف آن شده که فرهنگ سازی عمومی در این راستا بسیار اثرگذار خواهد بود.

خسروی وفا با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی بسیاری از مشکلات را مرتفع می سازد نیز گفت: با تحقق این امر علاوه بر رونق و شکوفایی بیشتر چرخه اقتصادی، بسیاری از ناهنجاریها و جرایم ناشی از بیکاری جوانان نیز کاهش می یابد.

رییس دستگاه قضایی استان در بخش دیگری از سخنانش بر تداوم جدی و بیشتر مبارزه با فساد اقتصادی در سال جدید تأکید و بیان کرد: در سال جدید رسیدگی ویژه و جدی در پرونده هایی که ریشه در فساد اقتصادی دارد و به طور کلی مبارزه همه جانبه با مفسدان اقتصادی در دستور کار خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا