عملکردشهرداران به نام دولت تمام میشود/ضرورت تلاش برای توسعه شهرها

ارک خبر- استاندار آذربایجان شرقی گفت: عملکرد شهرداران به نام دولت تمام می شود، با اینکه اصلا ارتباط سازمانی با هم ندارند. پس باید برای رضایت مردم خیلی تلاش کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، مجید خدابخش صبح امروز پنج شنبه در جمع شهرداران آذربایجان شرقی با بیان اینکه حمایت از شهرداران را وظیفه خود می‌دانیم گفت: باید برای آبادی شهرها و روستاها تلاش کرد.

وی با تاکید بر ضرورت تلاش برای توسعه شهرها اظهار داشت: تفاوت شهرداری‌ها با دستگاه‌های دیگر این است که شهرداری‌ها از درآمدهای خود باید هزینه کنند.

خدابخش با بیان اینکه شهرداران باید هنر دخل و خرج را داشته باشند، ابراز داشت: شرایط مالی کشور سخت است برای همین باید شهرداران بتوانند این شرایط سخت را مدیریت کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه عملکرد شهرداری‌ها به صورت مستقیم با رضایت مردم در ارتباط است، گفت: باید خوب کار کنیم تا مردم از مسئولان راضی باشند. همچنین باید شهرداران به قوانین و مقررات مربوط و استفاده از تجارب مدیریتی آشنا باشند.

وی با تاکید بر اینکه اساس حمایت از شهرداری‌ها را وظیفه خود می‌دانم، گفت: شهرداران باید در مواقع حساس و بزنگاه‌ها خود را نشان دهند.

خدابخش در پایان افزود: ممکن است شهرداری میلیاردها هزینه کند ولی در یک حادثه غیرمترقبه مثل باران و برف بعداز یک غفلت نحوه مدیریت شهرداری زیر سؤال برود.

دکمه بازگشت به بالا