باشگاهها تلاش ویژه ای برای جذب سعید معروف دارند

سرویس خبری روزنامه ارک:   مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: سعید معروف یک برند جهانی برای والیبال ایران است و مطمئنا تمامی باشگاههای کشور توجه ویژه ای برای جذب این بازیکن بزرگ دارند.

احد یوسفی در گفت و گو با ایرناافزود: با توجه به سیاست کاری باشگاه شهرداری ارومیه جذب بازیکنان بومی در اولویت است و سعید معروف بازیکنی نیست که به این راحتی از کنار آن عبور کرد.

وی گفت: جدایی معروف از تیم شهرداری ارومیه و انتقال وی به تیم زنیت کازان روسیه را به هیچوجه تهدیدی برای والیبال ارومیه ندانستیم چرا که منافع ملی را در نظر گرفتیم و مطمئنا تجربیات کسب شده توسط معروف از لیگ باشگاههای اروپا به نفع والیبال ایران و شهر ارومیه است.

وی همچنین گفت: جهانگیر سید عباسی با قرارداد دوساله ای که دارد همچنان سرمربی است و سکان هدایت تیم شهرداری ارومیه را در اختیار دارد و برای حفظ و جذب بازیکنان تاثیرگذار از هیچگونه همکاری با وی دریغ نمی کنیم.

وی گفت:حفظ ساختار اصلی تیم و جذب مجدد بازیکنان سال گذشته با اندکی تغییر در دستور کار است و به هیچوجه نمی خواهیم بازیکنان بزرگ و تاثیرگذار تیم شهرداری ارومیه را از دست بدهیم.

وی اظهارکرد: تقویت نقاط ضعف تیم و اجرای برنامه های هدفمند با حفظ صددرصدی بازیکنان بومی می تواند ما را برای رسیدن به اهداف مان یاری کند.

یوسفی ادامه داد: تیم شهرداری ارومیه تنها تیمی است که سال گذشته حتی یک ست خانگی واگذار نکرده است و این امر نشان از توانمندی بالای بازیکنان و حمایت بی دریغ تماشاگران والیبال بلد شهر عشاق والیبال است.

وی افزود: هم اکنون شش بازیکن فصل گذشته تیم شهرداری ارومیه در ترکیب نهایی تیم ملی برای شرکت در لیگ جهانی حضور دارند که چهار نفر از آنان بازیکن بومی ارومیه هستند.

یوسفی گفت: به هیچوجه قصد جدایی از بازیکنانی همچون پوریا فیاضی و نیکولای نیکولوف را نداریم و مردم والیبال دوست شهر ارومیه نگران چنین شایعاتی نباشند.

وی اظهار کرد: مردم شهر ارومیه مطمئن باشند که دغدغه آنان دغدغه ما نیز هست و مسئولان باشگاه مصمم به بستن بهترین و توانمندترین تیم برای فصل 94 لیگ والیبال هستند.

یوسفی ادامه داد: در حال حاضر شفاف سازی برخی برنامه ها و اعلام ترکیب نهایی تیم به نفع باشگاه نیست و مطمئنا پس از بازی های لیگ جهانی با فراغ بال بیشتری نسبت به اعلام برنامه ها و عملکرد باشگاه می پردازیم.

 

دکمه بازگشت به بالا