مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان: نگاه بین المللی به آموزش و مهارت توسط بخش غیردولتی

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان:

نگاه بین المللی به آموزش و مهارت توسط بخش غیردولتی

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، ابوطالب جلالی طی نشستی با رؤسای انجمن های صنفی آموزشگاههای آزاد شهرستانهای استان بر نگاه بین المللی به آموزش و مهارت، سرمایه گذاری و ریسک پذیری توسط بخش غیردولتی در بالابردن کیفیت آموزش ها  تأکید کرد.

ابوطالب جلالی در این نشست ضمن خیرمقدم و تبریک سال جدید از زحمات ارزشمند و اثربخش رؤسای کانون انجمن صنفی آموزشگاههای  آزاد فنی و حرفه ای در سال ۱۳۹۶ قدردانی کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با اشاره به شعار سال ۱۳۹۷ مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و تأکید ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در خصوص مردمی کردن آموزشها و مشارکت فعالان و متخصصین و توجه ویژه به نقش مهارت آموزی و تأثیر آن بر تولید ملی مباحثی را بیان نمود.

وی افزود: در سال گذشته به واسطه حضور مؤثر بخش غیردولتی و استفاده از فضاهای بلااستفاده مراکز آموزش فنی و حرفه ای توانستیم با بهترین تجهیزات خدمات مهارتی ویژه ای را به جوانان جویای بکار ارائه دهیم و امیدواریم در سال ۱۳۹۷ با نگاه جامع الاطرافی، سرمایه گذاری بهینه، ریسک پذیری،  انگیزه و علاقه با مشارکت بخش غیردولتی گامهای مؤثرتری برداریم.

در پایان حاضرین به تبادل نظر و پرسش و پاسخ پرداختند.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا