مدیریت مصرف گاز طبیعی مهمترین لازمه حمایت از صنعت و تولید است

ارک خبر- مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: مدیریت مصرف گاز طبیعی توسط مشترکین مهمترین لازمه حمایت از صنعت و تولید است.

به گزارش روابط عمومی رکت گاز استان آذربایجان شرقی ، سیدرضا رهنمای توحیدی در توضیح مطلب فوق افزود: هم اکنون مشترکین خانگی گاز طبیعی با تعدادی بالغ بر یک میلیون و ۳۴۶ هزار و ۱۳۲ مشترک ، بیشترین سهم مصارف گاز در استان را به خود اختصاص داده است که همین امر اهمیت مدیریت مصرف توسط این بخش مهم مصرف کننده را جهت حفظ سرمایه ملی دوچندان می نماید.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون مصارف گاز توسط مشترکین خانگی چندین برابر استانداردهای جهانی بوده و بیشترین پرت را به همراه دارد، تصریح کرد: استفاده از گاز طبیعی به عنوان خوراک محصولات با ارزش افزوده، ایجاد تنوع در سبد انرژی صنایع و تغییر الگوهای مصرفی در صنایع عمده ، علاوه بر افزایش تولیدات ودرآمد ملی، متضمن امنیت پایدار انرژی در صنایع بوده و به صیانت هرچه بیشتر از این منابع و سرمایه های ملی و بخصوص گاز طبیعی بعنوان منبعی استراتژیک منجر خواهد شد .
توحیدی تصریح کرد: در سال گذشته بخش خانگی استان مصرفی معادل ۲٫۳۴۲٫۳۵۶٫۹۸۵ مترمکعب در ساعت داشته است که این رقم معادل ۳۱ درصد کل مصارف گاز در استان می باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی یادآور شد: استفاده از تجهیزات و لوازم گازسوز استاندارد علاوه بر رعایت الگوی مصرف منجر به استفاده از گاز طبیعی به عنوان منبعی برای افزایش تولیدات و درآمد سرانه آحاد مردم شریف استان در چرخه کار وتولید خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا