برای ایجاد اشتغال در جامعه باید از سرمایه گذاران حمایت شود

ارک خبر- مدیرکل کار، تعاون و امور اجتماعی آذربایجان ‌شرقی گفت: برای ایجاد اشتغال در جامعه باید از سرمایه گذاران حمایت شود. بسیاری از مشکلات و موانع پیش روی آنها باید برطرف شود.
به گزارش خبرنگار مهر، میراحد حسینی ظهر امروز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز با تاکید بر ضرورت توجه به مشکلات کارگران گفت: نقش کارگر در جامعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در هشت سال دفاع مقدس، در دوران سازندگی، امروز و در مجموع تمام عرصه‌های اجتماعی بی‌بدیل بوده و همیشه یار و یاور کشور بوده‌اند.

وی سپس با بیان اینکه بقای جامعه در گرو کار و کارگر است، ادامه داد: باید مشکلات کارگران رفع شود و زمینه رفاه آنها را فراهم کنیم. بدون شک با کار کارگران پیشرفت در کشور حاصل می شود.

حسینی با اشاره به اینکه برای ایجاد اشتغال جوانان باید از الگوهای سرمایه‌گذاری استفاده کرد، ادامه داد: این اشتغال‌ زایی باعث رونق و تعالی شده و زمینه توسعه کشور را منجر می شود.

مدیرکل کار، تعاون و امور اجتماعی آذربایجان ‌شرقی با تاکید بر اینکه امیدواریم با وحدت مسئولان زمینه پیشرفت و رونق واحدهای تولیدی را فراهم کنیم.

وی با اشاره به ۱۱ اردیبهشت روز کارگر و با تاکید بر اینکه باید حرف کارگر را شنید، گفت: هر پدیده ای در جامعه دیده می شود به نوعی مربوط به کار و کارگر است. باید از تلاش های قشر زحمت کارگری در استان تشکر کنم.

حسینی از اختصاص ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبارات به طرح‌های اشتغال فراگیر در استان نیز خبر داد.

وی به اشتغال روستایی و نگاه ویژه دولت به امر نیز تاکید کرد و از تسهیلات ۳۵۰ میلیارد تومانی برای اشتغال روستایی در استان خبر داد.

دکمه بازگشت به بالا