انتشار مطالب غیر واقعی درباره نامه‌های ریاست‌جمهوری در فضای مجازی توهین به مردم است

ارک خبر-معاون سیاسی استاند ار آذربایجان‌شرقی با اشاره به انتشار برخی مطالب در فضای مجازی در خصوص نامه‌های مردمی به رئیس جمهور گفت: متاسفانه اخباری غیرمنصفانه در فضای مجازی در رابطه با نامه‌های مردم منتشر شد و در واقع کسانی که این کار را کرده‌اند به مردم و همکارانی که زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند، توهین کرده‌اند.به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رحیم شهرتی‌فر در حاشیه بازدید از ستاد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از هر سفری که رئیس جمهور به استان‌ها انجام می‌دهند، در زمان حضور رئیس جمهور مردم درخواست‌های خود را به صورت مکتوب ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد: بخشی از در خواست‌های مکتوب در دیدار عمومی رئیس جمهور با مردم جمع‌آوری می‌شود و بخشی دیگری از نامه‌ها توسط معاونان و وزرای رئیس جمهور که در شهرستان‌ها حضور داشتند جمع‌آوری می‌شود.

شهرتی‌فر بیان داشت: زمانی که همه درخواست‌های مکتوب واصل شد در قسمتی از ستاد همکاران نامه‌ها را باز کرده و ممهور می‌کنند و بررسی اولیه برای ثبت اطلاعات انجام می‌شود، برای مثال با توجه به ثبت آنلاین اطلاعات باید کد ملی ثبت شده باشد در صورت ناقص بودن همکاران ضمن تماس تلفنی با فرستنده نامه اطلاعات را تکمیل می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: در ادامه روند ثبت‌نامه‌ها درخواست‌های ثبت شده توسط همکاران نهاد ریاست جمهوری به صورت آنلاین و تفکیک شده به نهادها و سازمان‌های مسوول منعکس می‌شود و کد پیگیری نامه به خود فرستنده نامه ارائه می‌شود تا پیگیر نتایج نامه شود.

وی خاطرنشان کرد: از روزی که مرکز شروع به کار می‌کند مسوولان نهاد ریاست جمهوری با حضور در ستاد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان تا پایان کار بر روند امور نظارت می‌کنند.

شهرتی‌فر با اشاره به انتشار برخی مطالب در فضای مجازی در خصوص نامه‌های مردمی گفت: متاسفانه اخباری غیرمنصفانه در فضای مجازی در رابطه با نامه‌های مردم منتشر شد و در واقع کسانی که این کار را کرده‌اند به مردم و همکارانی که زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند توهین کرده‌اند.

وی با بیان اینکه علاوه بر این عکس‌های منتشره مربوط به استانداری نبوده، ادامه داد: بیش از ۴۰۰ نفر از سازمان‌های مختلف در این مرکز گرد هم آمده‌اند تا نامه‌های ارسالی را ثبت کنند.

دکمه بازگشت به بالا