پایان عملیات عمرانی چهاردهمین بازار روز کوثر

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

پایان عملیات عمرانی چهاردهمین بازار روز کوثر

 

طی چند سال گذشته شهرداری اصفهان با ایجاد بازارهای روز به منظور عرضه و فروش انواع تولیدات کشاورزی(میوه وتره بار) فراورده های لبنی، پروتئینی و سایر نیازهای ضروری مردم در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان با اعمال برخی تغییرات در شیوه ارایه بازارهای روز به سبک فروشگاه های زنجیره ای اقدام جدیدی را در ارایه خدمات و افزایش رضایتمندی در شهروندان آغاز کرده است. در این راستا بازارهای روز کوثر توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری  و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان برای رفاه حال شهروندان احداث شده است.

در این ارتباط مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: درجوامع شهری امروزی اکثر شهروندان تجربه خرید بخشی ازمایحتاج روزانه خود از بازارهای روز را دارند . بازارهایی که نه تنها در شهرهای کوچک بلکه در کلان شهرها نیز مشتریان خاص خودشان را یافته وحتی برخی از این بازارها  شهرتی بیش از مغازه ها و فروشگاه های بزرگ شهر دارند.

وی با اشاره به محصولات عرضه شده در بازارهای روز کوثر گفت:  اقلام عرضه شده در بازارهای روز کوثر  با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می‎گردد و با توجه به اینکه بازارهای روز کالاها را بدون واسطه از تولیدکننده خریداری می‎کنند از این رو کالاها با قیمت مناسب عرضه شده و تمام مایحتاج عمومی و سبد کالاهای مورد نیاز خانواده ها را حداقل با ۱۰ تا ۴۰ درصد تخفیف نسبت به قیمت درج شده در پشت جلد کالا  عرضه می نمایند.

محمد مجیری عنوان کرد: با توجه به استقبال شهروندان و درخواستهای مکرر آنان در خصوص  ایجاد بازار های روز کوثر در نقاط مختلف شهری  از سال گذشته عملیات عمرانی چهاردهمین بازار روز کوثر در جنوب غربی اصفهان و در بلوار شفق  آغاز  و  هم اکنون تکمیل و آماده تجهیز و چیدمان کالا ها و محصولات می باشد و انشالله  بزودی شهروندان گرامی میتوانند از خدمات ارائه شده در این بازار استفاده نمایند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری  و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازار روز کوثر ۱۴ در فضایی به مساحت ۴۴۰۰مترمربع اجرایی شده است، افزود: با توجه به اینکه یکی از مشکلات بزرگ  برخی از بازارهای روز نداشتن پارکینگ محسوب می‎شود، از این رو احداث پارکینگ برای این بازارها در نظر گرفته شده است  و بازار روز کوثر چهارده  مجهز به پارکینگ در طبقه زیرین بازار با دسترسی مناسب جهت مراجعین این بازار می باشد.

وی افزود: این سازمان نظارت ویژه ای بر چگونگی نگهداری مواد‌ غذایی، مواد پروتئینی خام دامی نظیر گوشت، مرغ و ماهی و چگونگی رعایت موازین بهداشت محیط و حرفه‌ای و فردی در مراکز عرضه و کیفیت کالاها دارد و از بروز هرگونه تخلف و تقلب در عرضه مواد خام دامی در سطح میادین و بازارها جلوگیری می کند در همین ارتباط  در ساخت و اجرای بازار روز کوثر ۱۴ تلاش شده است اصول بهداشتی و ایمنی بصورت کامل رعایت گردد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای کنترل کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده در بازارهای روز شهر اصفهان، عملکرد این بازارها از سوی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان به صورت مداوم  توسط ناظران مستقر و همچنین بازرسان نا محسوس  نظارت می شود.

دکمه بازگشت به بالا