ذوب آهن اصفهان از افتخارات نظام و کشور است ، تولید و اشتغال آن باید حفظ شود

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

در دیدار مدیر عامل شرکت با آیات عظام مظاهری و طباطبایی نژاد عنوان شد :

ذوب آهن اصفهان از افتخارات نظام و کشور است ، تولید و اشتغال آن باید حفظ شود

باعث خوشحالی است که مدیر عامل ذوب آهن اصفهان از بین کارکنان انتخاب و منصوب شده اند

مهندس منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان به منظور دیدار و بهره گیری از رهنمودهای ارزشمند آیات عظام ، حضرت آیت ا… مظاهری از مراجع تقلید  (رییس حوزه علمیه اصفهان) و حضرت آیت ا… طباطبایی نژاد ( نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان)  به طور جداگانه با ایشان دیدار و گفتگو نمود .

در این دیدارها که معاونین مدیرعامل و تعدادی از مدیران شرکت نیز حضور داشتند ، حضرت آیت ا… مظاهری با تبریک انتصاب مهندس یزدی زاده به عنوان مدیر عامل ذوب آهن اصفهان گفت: این مجتمع بزرگ صنعتی به عنوان یک صنعت مادر و بزرگ و نقش آفرینی آن در عرصه های مختلف در طی پنجاه سال فعالیت ،یکی از افتخارات نظام و کشور است و تا کنون در جامعه بسیار تاثیرگذار و مفید بوده و تولید و اشتغال آن نیز باید حفظ شود . وی با بیان برخی از مشکلات و تنگناهای اقتصادی در کشور و صنعت و ضرورت توجه به کارکنان سخت کوش ذوب آهن گفت : همان طور که خداوند طی چهل سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مقابل تهدیدهای دشمن حفظ نموده ، با امید ،  همت و تلاش همه آحاد ملت و لطف خداوند می توان بر مشکلات موجود پیروز شد .

حضرت آیت ا… مظاهری تصریح نمود:  تنها راه نجات از مشکلات ، صبر ، استقامت و پشتکار است .

وی اظهار امیدواری نمود که با مدیریت مهندس یزدی زاده و همت ، تلاش و همکاری همه کارکنان ، ذوب آهن اصفهان بتواند به قله های افتخار و جایگاه واقعی خود دست یابد .

آب طبق دستورات اسلام ، جزء انفال و متعلق به همه ی مردم و جامعه است

در دیدار جداگانه دیگری آیت ا… طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان نیز با ابراز خرسندی از انتصاب مهندس یزدی زاده گفت: باعث خوشحالی است که ایشان در راس این مجموعه بزرگ صنعتی انتخاب و انتصاب شده است . وی نقش ذوب آهن در اقتصاد و توسعه صنعت و اشتغال زایی را بسیار مهم ارزیابی نموده و یادآور شد : اشتغال ۱۴ هزار نفر بطور مستقیم و هزاران نفر به طور غیر مستقیم، دستاورد بزرگی است که باید  این موضوع مهم در ذوب آهن مورد توجه ویژه قرار گیرد .

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با اشاره به بحران کم آبی و اثرات مخرب آن بر اصفهان و صنعت گفت: آب یک مشکل اساسی در استان اصفهان است و متاسفانه درگذشته رودخانه زاینده رود خوب مدیریت نشده است و اینجانب نیز با جدیت این موضوع مهم را پیگیری نموده و از مسئولین کشوری و استانی و متولیان آب می خواهم که با ارائه راهکارهای لازم ، مشکلات کم آبی در اصفهان را پیگیری و حل نمایند .

وی گفت: آب طبق دستورات اسلام ، جزء انفال و متعلق به همه مردم و جامعه است و باید برای همه مردم درست مدیریت شود. وی در بخش دیگری از سخنانش درست و صحیح خرج نمودن در اقتصاد و درآمدهای حاصله را عنوان کرد . وی در پایان اظهار امیدواری نمود که با همت ، تلاش و توجه به کارکنان و رعایت حقوق بازنشستگان عزیز ، صنعت کشور و ذوب آهن بتوانند بر مشکلات پیروز و سربلند شوند .

در این دو دیدار مهندس یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان ضمن ارائه گزارش کوتاهی از دستاوردها و تنگناهای موجود در ذوب آهن گفت : در طی نیم قرن تلاش و افتخارآفرینی این شرکت ، علاوه بر اشتغال زایی در عرصه های مختلف ، صنایع زیادی در کشور با همت ذوب آهن اصفهان رشد و توسعه یافته اند .

وی از جمله عوامل نرسیدن ذوب آهن به اهداف خود را، عدم برخورداری از یارانه انرژی ، نیروی انسانی مازاد، و بحران آب ذکر نمود و گفت: مدیریت شرکت با بهره گیری از همه توانمندی ها و حفظ اشتغال نیروی انسانی موجود در جهت حل مشکلات و عبور از تنگناها و رشد و تعالی شرکت تلاش خواهد کرد .

وی افزود : با همت و سخت کوشی کارکنان شریف ذوب آهن به آینده این مجموعه بزرگ اقتصادی امیدواریم. مهندس یزدی زاده خواستار حمایت جدی و معنوی آیات عظام برای عبور از مشکلات و تنگناهای موجود شد .وی مهمترین هدف فعلی در ذوب آهن اصفهان را افزایش تولید و رسیدن به ظرفیت اسمی و ارائه راهکارهای لازم برای بحران آب ذکر نمود .

وی افزود : استفاده از پساب و فاضلاب شهری و صرفه جویی در مصرف آب نیز با جدیت در حال پیگیری  است .

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا