دغدغه رانندگان در رابطه با تامین قطعات باید رفع شود

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل  جاده ای استان اصفهان :

دغدغه رانندگان در رابطه با تامین قطعات باید رفع شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان بر ضرورت تامین قطعات و لاستیک خودروهای حمل بار و رفع دغدغه رانندگان در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان ،‌  مهدی خضری در همایش هم اندیشی و هماهنگی تشکل های حمل ونقل کالای استان اصفهان اظهار کرد:‌ استان اصفهان با ۴۶۰ شرکت فعال در حمل و نقل کالا و ۳۵ هزار ناوگان در این حوزه رتبه اول در زمینه حمل و نقل جاده ای در کشور است.

وی با اشاره به مشکلات رانندگان اصفهانی و مطالبات آنها در دو سطح ملی و استانی  افزود : حل مشکلات  و تحقق مطالبات در حوزه استان اصفهان با همکاری مسئولین در حال انجام است، خواسته های ملی رانندگان نیز در دستور کار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور قرار دارد اگر چه بعضی از این مطالبات صرفا به حوزه وزارت راه و شهرسازی باز نمی گردد و همه ارگانها ، وزارتخانه ها و مجلس باید برای حل آن تلاش کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان اصفهان خاطرنشان کرد:  بنا بر  اعلام ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ، اگر وزارت صنعت معدن تجارت و ادارات کل آنها در استانها در تامین قطعات و لاستیک مورد نیاز رانندگان همکاری های لازم را نداشته باشند سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای این آمادگی را دارد که خود وارد این موضوع شده و لاستیک و قطعات مورد نیاز رانندگان را تامین کند تا از افزایش قیمت این کالاها جلوگیری شود.

وی ارتباط نزدیک معاونین با رانندگان در شهرستانهای مختلف را اقدامی مثبت در راستای  حل مشکلات رانندگان دانست .

خضری با اشاره به آغاز به کار پایانه جدید حمل و نقل بار شهرستان مبارکه اظهار کرد:‌ شهرستان مبارکه جزء شهرستان هایی است که در طول سال ۹ میلیون تن کالا جابه جا میکند.

مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل استان اصفهان  با اشاره به همراهی شایسته رانندگان اصفهانی در اتفاقات ماه ها ی گذشته خاطر نشان کرد : تلاش رانندگان برای حل ریشه ای مشکلات و عدم ایجاد وقفه درتولید استان اصفهان قابل ستایش و تقدیر است.

 

دکمه بازگشت به بالا