۱۵ میلیارد تومان برای فرش روستایی آذربایجان شرقی اختصاص می یابد

ارک خبر- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات برای فرش روستایی آذربایجان شرقی اختصاص می یابد، گفت: بنده دست سرمایه‌گذارانی را که در عرصه‌های مختلف تولید و صنعت، زمینه اشتغال افراد بیکار را فراهم می‌آورند، می‌بوسم.
۱۵ میلیارد تومان برای فرش روستایی آذربایجان شرقی اختصاص می یابد
به گزارش خبرنگار ایرنا، علی ربیعی چهارشنبه شب در آیین کلنگ زنی خانه امید اهر افزود: البته بر این باورم که در حوزه سرمایه گذاری برای تولید و صنعت باید یک نگاه اخلاقی و انسانی را نیز همراه با نگاه اقتصادی مدنظر قرار دهیم.
وی با تاکید بر لزوم ارتقای امکانات درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان اظهار داشت: با عنایت به پیگیری های نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و با توجه به اینکه ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی اهر از خواسته های به حق اهری ها می باشد، به طور قطع وضع موجود از لحاظ تجهیزات و امکانات بهبود خواهد یافت.
وی مردم اهر را مردمی خونگرم و ولایت مدار توصیف کرد و اضافه کرد: با توجه به محدودیت در ایجاد بیمارستان های تامین اجتماعی حتما وضع موجود درمانگاه اهر ارتقا خواهد یافت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از اختصاص یک دستگاه خودرو برای اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهر، تقویت اداره فنی و حرفه ای و اختصاص بودجه و تجهیزات برای این بخش، ایجاد کانون توسعه اهر با مشارکت نخبگان منطقه، توسعه گردشگری و توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در این شهرستان خبر داد.
وی با قدردانی از همکاری‌ها و همدلی مسوولان شهرستان در حمایت از فرصت‌های اشتغال برای جویندگان کار تشریح کرد: از همه طرح های خوب و دارای توجیه اقتصادی استقبال کرده و قول اختصاص سهمیه تسهیلاتی بیشتر از سهمیه خودمان را نیز به جوانان منطقه می دهم.
ربیعی در پایان سخنان خود سخنان خود با اشاره به تلاش های قشر زحمتکش قالیباف، قول افزایش سهم بیمه قالیبافی را برای قالیبافان منطقه داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا