موافقت نامه اصولی شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر امضا شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

موافقت نامه اصولی شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر امضا شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری در نشست مشترک با شهردار و اعضاء شورای اسلامی زرین شهر اظهار کرد: پیگیری های بسیاری برای اختصاص شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر انجام گرفت تا کلنگ این پروژه در زرین شهر به زمین خورد و چنانچه روند اجرای پروژه شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر به مشکل برنمی خورد و این پروژه در مدت زمان مشخص شده اجرایی می شد یکی از پروژه های موفق در سطح ملی به شمار می آمد.

وی با اشاره به مشکلات عملیات اجرایی این شهرک در سال های اخیر افزود: با توجه به اهمیت بهره برداری از این پروژه تاثیرگذار و نگاه شهرداری و شورای اسلامی دوره پنجم زرین شهر جلسات متعددی برای اجرایی شدن این پروژه برگزار شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان  با بیان اینکه استاندار اصفهان  تاکید وی‍ژه برای بهره برداری این پروژه دارد، تصریح کرد: انتخاب زرین شهر برای احداث شهرک حمل و نقل در این شهر به دلیل وجود بزرگراه ها، رینگ های سه و چهار استان و همچنین حضور در کنار صنایع بزرگی فولادی و سیمان است.

وی با اشاره به اقدامات مثبت انجام شده اخیر برای راه اندازی شهرک حمل ونقل زرین شهر، ادامه داد:  خوشبختانه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور قول های مساعدی برای راه اندازی این شهرک داده و ما با تمام توان دراین مسیر ایستاده ایم.

خضری خاطرنشان کرد:‌ راه اندازی این شهرک یکی از مطالبات مهم فعالین صنعت حمل و نقل این شهرستان است وامروز زمان آن رسیده از مرحله مذاکرات عبور کرده و به مرحله اجرا برسیم.
خضری با بیان اینکه با استقرار باربری ها، ظرفیت های جدیدی  در شهرک حمل و نقل زرین شهر ایجاد خواهد شد، گفت: برنامه ریزی برای ایجاد زیرساخت هایی همچون آب، برق، تلفن، روشنایی معابر، سرویس بهداشتی و… باید  به سرعت آغاز شود.

وی رونق بازار و اشتغالزایی را ازجمله اثرات مثبت راه اندازی این شهرک دانست و گفت:‌ امیدواریم با راه اندازی این شهرک و ارایه خدمات جانبی به رانندگان از سوی اصناف و…شاهد گشایش های اقتصای برای این قشر باشیم.

دکمه بازگشت به بالا