گل لبخند بر لبان کودکان تحت پوشش بهزیستی

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

گل لبخند بر لبان کودکان تحت پوشش بهزیستی/ اعضای کانون های جوانان و دانشجویی هلال احمر اصفهان با کودکان بی سرپرست و بد سرپرست بهزیستی دیدارکردند

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: اعضای بشردوست کانون های جوانان و دانشجویی این جمعیت با دیدار کودکان  بی سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش  بهزیستی ، گل لبخند را بر لبان این کودکان نشاندند.

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ شهریار انصاری اظهار داشت: در تابستان ۸ ریشتری جوانان نوعدوست عضو این جمعیت ضمن بازدید از مرکز بهزیستی اصفهان و پرورشگاه کودکان بی سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش آن تلاش کردند تا با اجرای نمایش عروسکی گل لبخند به لبان این کودکان هدیه شود.

وی افزود: در این دیدار  هدایایی به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون ریال به  کودکان بی سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش بهزیستی  اهداء و از  برگزیدگان در زمینه های ورزشی در رشته های تکواندو، وبلاگ نویسی و …  نیز تجلیل شد.

انصاری با اشاره به مشارکت ۴۰ نفر از اعضای کانونهای دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه اصفهان و کانون جوانان هلال احمر شهرستان در این برنامه تصریح  کرد: در راستای تحقق اهداف والای جمعیت و ترویج فرهنگ بشردوستی تلاش کردیم تا اینبار شادی‌هایمان را با کودکان بی سرپرست و بد سرپرست بهزیستی قسمت کنیم .

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان در پایان از اعضا و دبیران کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه اصفهان و کانون جوانان هلال احمر شهرستان و همچنین همراهی و همکاری مسئولین بهزیستی اصفهان در برگزاری این برنامه ، قدردانی و تشکر کرد.

دکمه بازگشت به بالا