بازدید سر زده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از اداره شهرستان اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

بازدید سر زده  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از اداره شهرستان اصفهان

به گزارش روابط عمومی محسن نیرومند از اداره  تعاون،  کار و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان به صورت سرزده بازدید کرد.

در این بازدید سرزده، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ضمن قدردانی از زحمات کارکنان قسمت های مختلف اداره، تأکید کرد : برخورد مناسب و انسان دوستانه با ارباب رجوع  و انجام دقیق و  سریع  امور ارباب رجوع باید در دستور کار همه کارکنان باشد.

نیرومند همچنین  نیازهای اداره  و خواسته های همکاران در امور مختلف را  بررسی  و در راستای  اجرایی کردن  راهکارهای بهبود عملکرد این اداره در حیطه اختیارات قانونی و بودجه ای قول مساعد داد.

این مقام مسئول در این بازدید با ارباب رجوعان اداره نیز هم کلام شد و  ضمن قدر دانی از صبر و حوصله مراجعین  در انجام روال اداری امور ، راهنمایی های لازم را به این افراد ارائه و در راستای اجرای سریعتر خواسته های قانونی مخاطبین این اداره دستور مساعد داد.

لازم به ذکر است اداره تعاون کارورفاه اجتماعی شهرستان اصفهان واقع در خیابان هزار جریب  خ کار گر، از پرمخاطب ترین  و بزرگترین ادارات اجرایی  تابعه  اداره کل استان بوده  و همه امور مربوط  به روابط کار، اشتغال، امور اجتماعی و تعاون  شهروندان اصفهانی  را رسیدگی می کند.و به طور تقریبی روزانه نزدیک به هزار مراجعه کننده را دارد.

دکمه بازگشت به بالا