بسترها برای انتقال صنوف وابسته به شهرک مبل تبریز مهیا است

ارک خبر-فرماندار تبریز گفت: بسترهای لازم برای انتقال صنوف وابسته به مبل و نمایشگاه های خودرو در شهرک مبل و خودرو تبریز مهیاست.
بسترها برای انتقال صنوف وابسته به شهرک مبل تبریز مهیا است
به گزارش ایرنا، علیار راستگو شنبه شب در بازدید از شهرک مبل و خودرو تبریز با بیان اینکه با پیگیری فرمانداری مشکلات زیرساختی این شهرک حل می شود، افزود: پس از حدود ۱۰ سال از اجرای مراحل اولیه این شهرک هنوز مشکلات اساسی از سوی دستگاه های خدمات رسان رفع نشده و حل این مشکلات نیازمند همکاری بیشتر است.
وی اظهار داشت: احداث مسیر دسترسی آسان، برقراری انشعاب برق در مرحله اول و حل موانع انتقال سند برای خریداران واحدهای صنفی این شهرک از جمله مشکلات موجود در این منطقه است که باید با همکاری دستگاه های مختلف رفع شود.
راستگو یادآوری کرد: در راستای تسهیل اشتغالزایی و توجه جدی به حمایت از تولید داخلی باید تمامی بسترهای لازم برای رونق اقتصادی شهرک مبل و خودرو تبریز فراهم شود.
شهردار تبریز نیز در این آیین گفت: با راه اندازی کامل این مجموعه علاوه بر توسعه همه جانبه این منطقه بسیاری از معضلات شهری مانند ترافیک و آلودگی های زیست محیطی در سطح شهر کاهش می یابد.
ایرج شهین باهر افزود: مشکلات شهرک مبل و خودرو با هدف رفع موانع رونق اقتصادی تبریز احصا شده و امید است دستگاه های دولتی مرتبط برای حل این مشکلات و تکمیل این شهرک اقدام لازم را انجام دهند.
وی با بیان اینکه شهرداری آماده همکاری لازم در تسهیل اجرای برقراری انشعاب برق شهرک مبل و خودرو است، اظهار داشت: شهرداری آماده است اجرای طرح مسیر دسترسی از کنارگذر تبریز به شهرک مبل و خودرو را نیز به عهده بگیرد.
شهردار تبریز هدف از اجرای این طرح را ایجاد شهرک ویژه برای استقرار نمایشگاه‌های مبل، دکوراسیون و خودروهای سبک و سنگین اعلام کرد و گفت: این شهرک یکی از طرح های مشارکتی شهرداری منطقه ۶ تبریز در شهرک مایان در زمینی به مساحت ۴۳ هکتار احداث شده است.
شهین باهر ادامه داد: منطقه صنفی صنعتی مایان شامل ۱۰۰ واحد بوده که در مرحله نخست با احداث و آماده سازی ۴۰ واحد صنفی و در مرحله دوم با برنامه ریزی ساخت ۶۰ واحد جدید، زمینه برای انتقال تدریجی و قطعی مشاغل مزاحم فراهم شده و تا انتقال کامل مشاغل مذکور توسعه می یابد.
وی با بیان اینکه وجود برخی کاستی‌ها مانع از سرعت دهی روند فعالیت‌های عمرانی در این شهرک شده است، گفت: هم اکنون مسیر دسترسی به شهرک مبل و خودرو از جاده مایان از مشکلات و محدودیت های این مجموعه بوده که در طرح این شهرک دسترسی از سمت اتوبان لحاظ شده است.
شهین باهر، عدم تامین انرژی برق، نبود انشعابات فاضلاب و گاز در برخی از مناطق را از دیگر مشکلات موجود در این شهرک اعلام کرد.
فعالان صنفی شهرک مبل و خودرو تبریز نیز در این جلسه ایجاد مسیر دسترسی آسان از اتوبان کنارگذر تبریز، برقراری انشعاب، برق، آب، گاز و مخابرات را از خواستار شدند.

دکمه بازگشت به بالا