راهیابی چهار فیلم آذربایجان‌شرقی به المپیاد فیلم سازی نوجوان

ارک خبر- چهار فیلم از استان آذربایجان‌شرقی به دومین المپیاد فیلم سازی نوجوانان راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در بخش پویانمایی فیلم مترسک به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدامین محمدپور از تبریز و در بخش فیلم‌های کوتاه داستانی جمله نسازیم به کارگردانی عطا پورنعمت فرزانه و ایلیا طاهرفر و تهیه کنندگی محمد سلطانی از تبریز به این المپیاد راه یافته است.

فیلم اف اف به کارگردانی پردیس افتخارزاده از مراغه و خودکار قرمز به کارگردانی ایلیاد داودی از مراغه به دومین المپیاد فیلم سازی نوجوانان راه یافت.

۶۴ فیلم کوتاه مستند، داستانی و پویانمایی در بخش المپیاد فیلم سازی از ۳۱ شهر کشور در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان نمایش داده می‌شوند.

دومین المپیاد فیلم سازی نوجوانان با همراهی انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد سینمایی فارابی در سی و یکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

این المپیاد در دو بخش فیلم و فیلم نامه با پذیرش فیلم‌های ۳ دقیقه‌ای با موضوع آزاد برگزار می‌شود که گروه سنی ۹ تا ۱۶ سال در این بخش از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان شرکت می‌کنند.

سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد ۸ تا ۱۴ شهریور ۹۷ در اصفهان برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا