تسهیل انتقال گردشگران اسپانیایی به تبریز

ارک خبر- وزارت توریسم اسپانیا آمادگی خود را برای اعزام گردشگران اسپانیایی به شهر تبریز را اعلام کرد.

در نشستی با حضور رئیس شورای شهر تبریز، دبیر کمیسیون سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز، مالک شرکت هواپیمایی آتا و جورج لوییز فیگورا هرناندز، نماینده وزارت توریسم اسپانیا زمینه‌های ورود گردشگران به شهر تبریز مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این دیدار شکور اکبرنژاد با بیان اینکه تبریز ظرفیت‌های لازم برای تبدیل به شهر گردشگرپذیر برتر در منطقه را دارد، گفت: از آقای زنوزی می‌خواهیم مقدمات لازم برای ورود آسان گردشگران اسپانیایی از طریق خطوط هواپیمایی آتا به شهر تبریز را فراهم کند.

وی افزود: مجموعه آتا فرصتی است که بتوانیم از طریق آن گردشگران خارجی را به سمت شهر تبریز سوق دهیم.

در ادامه این دیدار مالک شرکت هواپیمایی آتا اظهار کرد: مجموعه ما در زمینه جذب توریسم فعلاً فعالیت خاصی ندارد ولی با توجه به ظرفیت موجود در شرکت هواپیمایی آتا علاقمند به فعالیت در این زمینه هستیم.

محمدرضا زنوزی،خاطرنشان کرد: کشور اسپانیا دومین کشور توریست‌پذیر در دنیا است و امیدواریم بتوانیم راه‌هایی برای جذب توریست از این کشور و انتقال آنها به تبریز را پیدا کنیم.

مالک هواپیمایی آتا با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی دارای ظرفیت‌های گردشگری بسیار نابی است، گفت: شرکت هواپیمایی آتا آماده همکاری و بسترسازی برای انتقال توریست‌های اسپانیایی به تبریز و از تبریز به تمام نقاط ایران و بالعکس است.

در ادامه این دیدار کریم صادق‌زاده، دبیر کمیسیون سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز اظهار کرد: شهر تبریز با تاریخ کهن و زیبایی‌های بی‌شمار یکی از قطب‌های گردشگری ایران به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: قطعاً شرکت هواپیمایی آتا می‌تواند در توسعه جذب گردشگر به شهر تبریز سهم بسزایی ایفا کند.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه حضور گردشگران خارجی می‌تواند کمک فراوانی به ایجاد رونق اقتصادی در شهر تبریز کند، تصریح کرد: امیدواریم با کمک شرکت هواپیمایی آتا و همکاری‌های مسوولان استانی و شهری بتوانیم گامی در جهت جذب توریست خارجی در شهر تبریز برداریم.

وی ادامه داد: شورای شهر تا به حال تمام تلاش خود را برای بستر سازی برای سرمایه‌گذاران در بحث‌ جذب گردشگر انجام داده و از این پس نیز در خدمت سرمایه‌گذاران این بخش خواهد بود.

گزارش فارس حاکی از آن است که در پایان این دیدار جورج لوییز فیگورا هرناندز ، نماینده وزارت توریسم اسپانیا بیان کرد: تبریز یکی از قطب‌های ایران در زمینه گردشگری است.

وی اضافه کرد: وزارت توریسم اسپانیا نیز آمادگی خود را برای اعزام گردشگران اسپانیایی به شهر تبریز اعلام می‌دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا