حضور بیش از ۷۰ هزار نفر در آزمون های استان در ۶ ماهه سال۱۳۹۷

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

رییس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان خبر داد:

حضور بیش از ۷۰ هزار نفر در آزمون های استان در ۶ ماهه سال۱۳۹۷

 

رییس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از حضور ۷۵ هزار  و ۷۶۵ نفر در آزمون های الکترونیکی، هماهنگ، تفاهم نامه، صنعت ساختمان، ادواری، اصناف و آزمون متقاضیان تمدید و تعویض در شش ماهه سال ۱۳۹۷ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، مسعود دانشمند رییس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل در تکمیل این خبر افزود: در راستای اجرای آزمون های کتبی به صورت الکترونیکی از سند راهبردی مهارت و فناوری و همچنین ابلاغ دستورالعمل در سالجاری تعداد  ۴۳ هزار و ۸۵۹ نفر در آزمون های الکترونیکی در محل سالنهای سنجش الکترونیک استان اصفهان شرکت نموده اند.

دانشمند بیان داشت: همچنین تعداد ۴ هزار و ۸۱۶ نفر در آزمون های کتبی هماهنگ، تعداد ۱ هزار و ۵۶۳ نفر در آزمونهای تفاهم نامه صنایع دستی و قالی بافی، تعداد ۳ هزار و ۱۲۱ نفر در آزمونهای صنایع ساختمان، ۴ هزار و ۶۷۷ نفر در آزمونهای سربازان وظیفه و ۹۱۴  نفر در آزمون های اصناف  شرکت نموده اند.

وی بیان داشت: در این مدت ۱۶ هزار ۸۱۵ نفر جهت تمدید و تعویض گواهینامه های قدیمی مراجعه نموده و در مجموع ۷۵ هزار و ۷۶۵ نفر در شش ماهه سال ۹۷ در آزمون شرکت نموده اند. در این مدت تعداد ۱۶ هزار و ۲۴۵ گواهینامه صادر و توزیع شده است.

دانشمند افزود: در راستای به روز رسانی و ارتقاء بانک سوال و پروژه محور نمودن آزمونها تعداد ۷ هزار و ۱۰۰ سوال کتبی و ۳۵۰ پروژه عملی طراحی و وارد بانک سوال ملی کشوری گردیده است .

 

 

 

دکمه بازگشت به بالا