ارجاع ۲۶۸ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی در بازرسی‌ سال تحصیلی

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

رئیس اداره بازرسی و نظارت بر اصناف اصفهان خبر داد:

ارجاع ۲۶۸ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی در بازرسی‌ سال تحصیلی

مدیر اداره بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان گفت: در بازرسی های ویژه آغاز سال تحصیلی، ۲۶۸ پرونده تخلف در حوزه لوازم التحریر، کیف و کفش شناسایی و به تعزیرات ارسال شد.

ارک خبربه نقل ازمهر:محمد جواد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح بازرسی ویژه از اصناف استان اصفهان به مناسبت آغاز سال تحصیلی از ۱۷ شهریورماه آغاز و تا ۵ مهرماه ادامه داشت.

وی بیان داشت: در این طرح از یکصد بازرس قراردادی و ۲۴۵ بازرس افتخاری استفاده شد که با عنوان مشتری خرید صوری انجام می دهند واگر تخلفی صورت گرفت، واحد صنفی اعمال قانون می شود.

مدیر اداره بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان تصریح کرد: تا پنج شنبه ۵ مهرماه، ۱۴ هزار و ۴۰۸ بازرسی صورت گرفت و منجر به تشکیل ۲۶۸ پرونده برای تعزیرات حکومتی شد.

وی ادامه داد: در این طرح ویژه بازرسی ها ۴۷ درصد افزایش داشته و ۶ درصد کاهش پرونده یافته است.

محمدی گفت: علت اصلی کاهش خطاها،‌ آموزش بازرسین به صورت حضوری است و فرصت چند روزه به آنها داده شده تا به نوعی خطاها در مرحله دوم  کاهش یابد.

وی گفت: کاهش قدرت خرید مردم، سبب شده تا کسبه کالاها را عرضه کنند و در رقابت هستند که با کاهش پرونده مواجه نشویم.

مدیر اداره بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان تصریح کرد: انصاف کسبه در این فصل برای بازگشایی مدارس یکی دیگر از علل اصلی کاهش پرونده هاست.

وی همچنین در خصوص انبارهای کشف شده در این مدت اضافه کرد: در حال حاضر ۵۶ انبار کالا کشف شده است که جنس هایی از قبیل لاستیک،‌ حبوبات،‌ پوشک، لوازم خانگی، کاغذ و میلگرد  مشاهده شده است.

دکمه بازگشت به بالا