۱۵۱ هزار مددجوی اصفهانی سبد کالا دریافت کردند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

۱۵۱ هزار مددجوی اصفهانی سبد کالا دریافت کردند

۱۵۱ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد اصفهان سبد کالای طرح حمایت تغذیه‌ای دولت را دریافت کردند.

به گزارش ارک خبر:معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان از واریز کمک‌هزینه خرید کالای ضروری به حساب مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، جلال یزدانی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه در سال‌های اخیر این سبد حمایتی در آستانه ماه رمضان و همچنین اواخر اسفندماه در میان مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع می‌شد، گفت: امسال به علت نوسانات قیمت کالاهای اساسی و برای تقویت قدرت خرید اقشار نیازمند در انتهای شهریورماه و ابتدای مهر نیز کمک‌هزینه‌ای برای خرید کالاهای ضروری در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان قرار گرفت.
یزدانی با اشاره به واریز مستقیم این کمک‌هزینه به‌حساب سرپرستان خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد اصفهان از طرف دولت، گفت: همه مددجویان مستمری‌بگیر و بخشی از مددجویان غیر مستمری‌بگیر در قالب سایر اقشارِ تحت حمایت کمیته امداد اصفهان، به تعداد ۱۵۱ هزار و ۲۶ نفر از این کمک‌هزینه برخوردار شدند.
وی بابیان اینکه مبالغ واریزی بر اساس بعد خانوار تحت حمایت تعیین‌شده است، گفت: خانوارهای یک نفره ۴۰ هزار، دو نفره ۸۰ هزار، سه نفره ۱۰۰ هزار، چهار نفره ۱۱۵ هزار، ۵ نفره ۱۳۰ هزار و شش نفره و بالاتر نیز ۱۴۵ هزار تومان در این مرحله کمک‌هزینه خرید سبد کالای ضروری دریافت کردند.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه مشمولان دریافت این بسته حمایتی تنها مجاز به خرید کالای ضروری هستند، گفت: فروشگاه‌های رفاه، سپه، امکان، شهروند، تعاونی مصرف محلی، اسکاد، تعاون روستایی، اتکا، اتحادیه‌های فرهنگیان، افق کوروش و جانبو طرف قرارداد هستند و هزینه کرد مبلغ بسته حمایت غذایی دولت تنها از مسیر خرید در این فروشگاه‌ها ممکن خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا