مساعدت شرکت گاز استان اصفهان با گلخانه داران تیران

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان:

مساعدت شرکت گاز استان اصفهان با گلخانه داران تیران

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان تیران که با حضور  فرماندار این شهرستان برگزار شد،گفت: ۶۰ گلخانه ای که گاز مصرفی آنها قطع شده است پس از پرداخت ۳۰ درصد از بدهی گازبهای مصرفی، گاز آنها مجدداً وصل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان ، سید مصطفی علوی، بیان داشت: در راستای حمایت از طرح های زیست محیطی، کاهش میزان آلودگی هوا ، حمایت از تولید و صنعت سبز کشور گازرسانی به گلخانه در سطح استان همانند صنایع دیگر انجام گرفته است، اما از سال گذشته تا کنون تعدادی از صاحبان این صنعت چندین بدهی گاز بها ی معوق شده داشتند که پس از چند بار اعلام و اخطار، در چهارچوب قوانین، گاز مصرفی آنها قطع گردید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: گاز طبیعی یک سوخت پاک و جایگزین بسیار مناسب برای سوخت ها ی آلاینده می باشد، در صورتی که این انرژی پاک علاوه بر مصارف خانگی مصارف ۱۰۰درصدی سوخت صنایع را تامین کند حجم بسیاری از آلودگی ها به ویژه استان اصفهان که از واحدهای صنعتی زیادی برخوردار است کاهش خواهد یافت.

وی، در ادامه، با اشاره به تاثیرگذاری نقش فرمانداری در توسعه فرهنگ و اجرای قوانین در سطح شهرستان گفت: از فرماندار شهرستان تیران تقاضا داریم در فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز، کماکان از شرکت گاز حمایت کند و با این شرکت در جهت وصول مطالبات خود از مشترکین و بروز رسانی معوقات گاز بهاء بویژه در بخش صنعت همکاری نماید.

سید مصطفی علوی، افزود: این شرکت به تعهدات خود در حوزه گازرسانی به شهرها ، روستا ها و صنایع تا کنون با بالاترین کیفیت و استانداردهای لازم جامه عمل پوشانده  و همواره آماده خدمت رسانی به مشترکین است.

وی خاطر نشان ساخت: تمامی مبالغ قبوض گاز بهایی که به دست مردم می رسد مستقیماً به خزانه دولت واریز می شود و دولت با همین مبلغ، یارانه ماهانه مردم را تامین می کند لذا انتظار می رود همه مشترکین گاز طبیعی به ویژه بخش خانگی با پرداخت به موقع گاز بهاء ی مصرفی، شرکت را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند. لذادر صورت عدم پرداخت به موقع، این شرکت مجبوراست نسبت به قطع گاز مشترکین با اعلام قبلی اقدام نماید.

لازم به ذکر است در پایان این نشست، مهندس علوی، ضمن معرفی محمد رضا بهزادیان به عنوان رییس اداره گاز شهرستان تیران و ارائه توصیه هایی به وی در خصوص تلاش در جهت کاهش هزینه های مازاد و منطقی کردن هزینه های جاری و نیز مدارا با مردم و حفظ کرامت مشترکین و ارباب رجوع از زحمات محمد تقی تسلیمی رئیس سابق این اداره تشکر و قدردانی نمود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا