ثبت نام ۱۰۰ نفر در هفتمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قران کریم شهرستان نطنز

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان:

ثبت نام ۱۰۰ نفر در هفتمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قران کریم شهرستان نطنز

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز گفت: امسال با اجرای هفتمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در شهرستان نطنز تاکنون ۱۰۰ نفر قرآن پژوه در این طرح ثبت نام کرده اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری اظهار داشت: براساس ابلاغ سازمان اوقاف و امور خیریه مبنی بر اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم و همچنین پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای تربیت ۱۰ میلیون نفر حافظ قرآن کریم امسال برای هفتمین سال متوالی طرح ملی تربیت حافظان قران کریم در شهرستان نطنز در حال اجرا است.

وی در ادامه افزود: در همین راستا و تاکنون ۱۰۰ نفر قرآن پژوه خوهر و برادر در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل خوانی و تفسیر موضوعی قرآن کریم در طرح ملی تربیت حافظان قران کریم شهرستان نطنز ثبت نام کرده اند و به صورت رایگان از مزایای این طرح بهرمند شده اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز ادامه داد: در اجرای این طرح مراکز فرهنگی قرانی بقاع متبرکه شهرستان مشارکت فعال دارند و همچنین در راستای استفاده از ظرفیت اداره آموزش و پرورش نیز تفاهم نامه ای با این اداره منعقد شده است که تاکنون همکاری بسیار خوبی بین اداره اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش برای اجرای این طرح وجود داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری اضافه کرد: کلاس های آموزش این طرح با همکاری ۶ مربی مجرب در قالب ۶ کلاس در حال برگزاری است و در پایان سال جاری نیز شرکت کنندگان در این طرح در آزمون نهایی شرکت می کنند و در صورت کسب حدنصاب نمره قبولی برای آنان از طرح مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه مدرک معتبر صادر می شود.

دکمه بازگشت به بالا