اجرای دو نمایش “استرالیا” و “ملودی های شکلاتی” در اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان:

اجرای دو نمایش “استرالیا” و “ملودی های شکلاتی” در اصفهان

نمایش «استرالیا» و “ملودی های شکلاتی” از سوی تالار هنر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به نمایش در می آید.

نمایش استرالیا به نویسندگی «پیام لاریان» و به کارگردانی «پیمان کریمی» از ۱۰ مهر تا ۴ آبان ساعت ۱۸:۴۵ در تماشاخانه ماه به روی صحنه می رود.

مهاجرت غیر قانونی دو پسر ایرانی و اندونزیایی و یک دختر افغان به استرالیا، روایت گذشته این شخصیت ها و روابط آنها با همدیگر فضایی شاعرانه و عاشقانه آفریده است.

محسن احمدی نیک، پوریا ریحانی و شهره موسوی از جمله بازیگران این نمایش هستند که به ایفای نقش در “استرالیا” می پردازند.

علاقه مندان برای تهیه بلیط می توانند به سایت www.Gishe8.com مراجعه کرده و یا در محل تماشاخانه ماه واقع در خیابان استانداری، گذر سعدی، هنرستان سوره حضور یابند.

 نمایش «آهنگهای شکلاتی» نیز از ۱۰ مهر تا ۴ آبان ۹۷ ساعت ۱۸:۳۰ در سالن کوچک تالار هنر به روی صحنه می رود.

این نمایش که به نویسندگی اکبر رادی نمایشنامه نویس و داستان نویس مطرح کشور است با دراماتورژی و کارگردانی رادمهر کشانی به مرحله اجرا در تالار هنر رسیده است.

جوانی خسته از فهمیده نشدن ها و درک نشدن ها از خانه و خانواده می بُرد و در جستجوی آزادی و کسب هویت مستقل به خلوتی پناه می برد تا استقلالش را به همه ثابت کند، شبی خسته از پرسه زدن ها، در پارک با پیرمردی آشنا می شود و اتفاقاتی رخ می دهد.

رسول هنرمند، جواد مدنی، عطیه فشانی و رادمهر کشانی از جمله بازیگران این نمایش هستند که علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط و رزرو به سایت partakticket.com مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا