امامزاده آقاعلی عباس(ع) بادرود از محورهای مهم گردشگری مذهبی کشور

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان:

امامزاده آقاعلی عباس(ع) بادرود از محورهای مهم گردشگری مذهبی کشور

رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: آستان مقدس امامزاده آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) در بادرود یکی از محورهای اصلی و مهم گردشگری مذهبی در کشور است و حرم مطهر این امامزادگان حلیل القدر سالانه پذیرای حدود چهار میلیون زائر از شهرهای مختلف کشور است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، علی اصغر مونسان در سفر به آستان مقدس آقا علی عباس و شاهزاده محمد (ع) بادرود، با اشاره به سیاست سازمان میراث فرهنگی در رابطه با گردشگری مذهبی اظهار کرد: یکی از بخش های مهم گردشگری کشور متعلق به اماکن و بقاع متبرکه متعددی است که در کشور وجود دارد.
وی گفت: در حال حاضر تعداد قابل ملاحظه‌ای از گردشگری کشور مربوط به گردشگری مذهبی است و در کنار گردشگری مذهبی بحث توریسم درمانی را نیز سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور دنبال می‌کند که درآمد خوبی به لحاظ اقتصادی و فرهنگی برای کشور ایجاد خواهد کرد.
معاون رییس جمهور افزود: در شرایط کنونی گردشگری مذهبی با گردشگری درمانی و تفریحی ترکیب شده است که علاوه بر موضوعات مهم فرهنگی بسیاری از مسائل حوزه اقتصاد و اشتغال نیز در ذیل آن مطرح خواهد شد.
وی تصریح کرد: آستان مقدس مقدس امامزاده آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) در بادرود یکی از محورهای اصلی و مهم گردشگری مذهبی در کشور به شمار می آیند که سالانه پذیرای حدود چهار میلیون زایر و مسافر از شهرهای مختلف کشور است.
علی اصغر مونسان در ادامه خاطرنشان کرد: مسئولان این آستان مقدس تقاضاهایی مبنی بر تقویت زیرساخت های این آستان داشتند که با کمک های سازمان گردشگری و میراث فرهنگی در آینده نزدیک انجام خواهد شد تا با تقویت این زیرساخت ها تعداد بیشتری از گردشگران به این مکان مقدس سفر داشته باشند.
وی ادامه داد: راه اندازی هتل چهار ستاره قصر جهان یک اقدام و حرکت خوبی است که به ظرفیت توسعه گردشگری شهرستان کمک شایانی خواهد کرد و امیدواریم فاز دوم هتل در زمان بندی تعیین شده به نتیجه نهایی برسد.
انتهای پیام/

 

 

دکمه بازگشت به بالا