مردم باید احساس کنند با پلیس فاصله ندارند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان

استاندار اصفهان:

مردم باید احساس کنند با پلیس فاصله ندارند

استاندار اصفهان گفت : نیروی انتظامی یکی از سخت ترین و مشکل ترین بخش های خدمت رسانی است و مردم باید احساس کنند بین آن ها با پلیس فاصله نیست.

به گزارش ارک خبربه نقل ازایرنا، محسن مهرعیزاده شامگاه روز دوشنبه در دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان و فرماندهان بخش های مختلف این نیرو در استانداری با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهارداشت: نیروی انتظامی تاکنون به عنوان پاسدار و نگهبان امنیت، برای نظم و انضباط در جامعه تلاش می کند.
وی افزود : وظیفه اخلاق اسلامی در بالاترین نقطه نیروی انتظامی از یک مامور ساده تا به بالا حتی در برخورد با مجرمین توقع نظام جمهوری اسلامی است و در این بین واقعیت های وجود دارد که وظیفه نیروی انتظامی را سنگین می کند.
استاندار اصفهان ادامه داد : از طرفی نیروی انتظامی با افرادی روبه رو می شوند که هیچ یک از اصول اخلاقی و اسلامی پایبند نیستند و در این راستا باید اقتدار این نیرو نمایش داده شود.
مهرعلیزاده با ابزار خرسندی از امنیت بالا در استان گفت: با وجود حوادثی که در ۱۱ ماه گذشته از زمانی که استاندار اصفهان شدم تا کنون امنیت در سطح بسیار بالایی در استان حاکم است.
به گفته وی همراهی و همدلی و از همه مهمتر فهم مشترک در بین مسئولان موجب شد که حرف همدیگر را خوب بفهمیم و در شورای تامین روی راه حل های واحدی متمرکز شویم.
استاندار اصفهان با اشاره به تهدیدات و تحریم های دشمنان به خصوص آمریکا علیه انقلاب اسلامی افزود: اکنون نیز از نظر تهدیدات امنیتی که از سوی دشمن هر روز اعمال می شود، وضعیت ما به گونه ای است که بایستی اقدام های وسعیتر و کاملتری انجام داد.
وی ادامه داد : تهدیدات دشمن هر روز عمیق تر می شود و به فرمایش امام سجاد(ع) و تاکیدات رهبر معظم انقلاب هر روز شمشیرهای خود را تیزتر می کند.
وی تصریح کرد : هدف دشمن ایجاد یکسری بحران های گروهی می باشد، می خواهند نارضایتی ها را به کف خیابان ها بیاورند و نظام را وادار به مقابله کنند و با پروژه های کشته سازی به اهداف شوم خود برسند.
استاندار اصفهان اضافه کرد : دشمن بارها مردم ایران اسلامی را آزموده و روسیا شده ولی همچنان دست بردار نیست که باید خیلی مواظب باشیم.
وی اضافه کرد : باید خیلی مراقبت کنیم و با هم اقتدار کامل داشته باشیم تا مردم احساس کنند که هیچ فاصله ای بین آنان و پلیس وجود ندارد.
مهر علیزاده با بیان اینکه پلیس واقعا امین مردم است و معاندان و کینه توزان بدانند که پلیس مقتدرانه در کمین آنهاست ، گفت : باید با متجاوزان به حقوق مردم و معاندین و کینه توزان با شدت و حدت برخورد جدی شود.
وی با بیان اینکه در ادامه این راه می توانیم دو رویکرد داشته باشیم اول اینکه سطح امنیت را آن چه وجود را خوب نگه داریم و در جهت ارتقای سطح کیفیت و توان خود طراحی های عمیق داشته باشیم و پیشرو باشیم.
استاندار اصفهان ادامه داد : دوم باید به گونه ای طراحی داشته باشیم که لباس نیروی انتظامی به طور نا خودآگاه نمایانگر اقتدار و قاطعیت پلیس باشد.
 سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: امروز می توانیم بگوییم ظرفیت شورای تامین استان و شهرستان ها در حداکثر خود است که مدیریت و اقتدار استاندار اصفهان در این امر مهم بود.
وی افزود: شعار امسال نیروی انتظامی پلیس مقتدر و امین مردم است زیرا باید با مردم مهربان بود و با متجاوزان به حقوق مردم قاطعانه برخورد کرد.
وی افزود: در طول یک سال اخیر پنج بحران بزرگ را پشت سرگذاشتیم ولی خوشبختانه تصمیمات درست گرفته شد.
وی با بیان این که نیروی انتظامی پرچمدار امنیت کشور است، تصریح کرد : در یک سال گذشته بیش از ۱۹ تن مواد مخدر در استان کشف شد و در مبازره با قاچاق کالا پرونده های بالای پنج هزار میلیارد ریال رشد ۵۷ درصدی داشته است.
وی افزود: همچنین سه هزار طرح پاکسازی در کانون های جرم انجام شد و در حوزه اجتماعی کارهای خوبی برای همراهی مردم با امنیت پایدارتر صورت گرفته است.
در تقویم جمهوری اسلامی ۱۳ تا ۱۹ مهرماه هفته ناجا نامگذاری شد.

دکمه بازگشت به بالا