برپایی ۱۰۰ پایگاه جذب حامی در ایام شهادت حضرت رقیه(س)

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان:

برپایی ۱۰۰ پایگاه جذب حامی در ایام شهادت حضرت رقیه (س)

۱۰۰ پایگاه جذب حامی کمیته امداد اصفهان برای حمایت از ۱۱ هزار فرزند نیازمند بدون حامی در ایام عزای حضرت رقیه (س) بر پا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی از برنامه ویژه این نهاد برای جذب حامیان ایتام و فرزندان محسنین در ایام شهادت حضرت رقیه (س) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، مهدی رنجکش، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه پیام داستان شهادت حضرت رقیه (س) ضرورت حمایت و دلجویی از ایتام و فرزندان نیازمند بی‌پناه است، گفت: مردم نیکوکار اصفهان از شیفتگان و عاشقان راستین اهل‌بیت عصمت و طهارت هستند و در عمل و رفتار جمعی نیز همواره پایبندی خود به این صراط مستقیم هدایت را نشان داده‌اند.

رنجکش بابیان اینکه در ایام شهادت سه‌ساله امام حسین (ع) ۱۰۰ پایگاه جذب حامی به‌منظور تمسک عملی به سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت در سراسر استان برپا می‌شود، گفت: این پایگاه‌های در دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و برخی محل‌های برگزاری مراسم عزای حضرت رقیه (س) بر پا می‌شود و یک پایگاه مرکزی نیز در محل اداره کل این نهاد دایر می‌شود.

وی تعداد ایتام و فرزندان محسنین دارای حامی در استان اصفهان را ۱۶ هزار و ۳۸۲ نفر اعلام کرد و گفت: هنوز نزدیک به ۱۱ هزار فرزند نیازمند در جامعه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان وجود دارند که تاکنون از داشتن حامی محروم هستند و امیدواریم به‌زودی و باهمت مردم ولایی اصفهان این نیازمندان هم از حمایت خیران بهره‌مند شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان امکان مشارکت غیرحضوری برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین را فراهم دانست و گفت: نیکوکاران عزیز اصفهانی در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به تارنمای mohsenin.ir در این زمینه اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا