نیمی از جمعیت کشور زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

ارک خبر- معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: ۴۲ میلیون نفر که حدود نیمی از جمعیت کشور است زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قراردارند.
نیمی از جمعیت کشور زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند
به گزارش ایرنا، عبدالرحمان تاج الدین روز شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیران کل تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: برای خدمات رسانی به این جمعیت زیر پوشش بیش از ۶۰ هزار نفر در سازمان تامین اجتماعی مشغول به کار هستند.
وی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی اکنون نه تنها در سطح کشور و منطقه بلکه در عرصه بین المللی به عنوان بزرگترین سازمان خدمتگزار در عرصه بیمه ای کشور و جهان شناخته شده و مورد تمجید و تقدیر مجمع بین المللی تامین اجتماعی جهان قرار گرفته است.
تاج الدین ادامه داد: این سازمان فراتر از نگاه های سیاسی و حزبی به عنوان یک نهاد خدمتگزار مفتخر است که بر همه ساختمان های خود با نصب پرچمی سفید رنگ که پیام صلح، دوستی و آرامش دارد به جامعه هدف خود ارائه خدمت می کند.
وی اظهار داشت: این سازمان تلاش کرده تا همواره گوش شنوا و چشم بینایی برای صاحبان جامعه مخاطب خود باشد.
تاج الدین افزود: این سازمان گرچه همه ظرفیت های خود را بکار گرفته اما شرمنده جامعه هدف خود است که نتوانسته آن طور که باید حق آنها را استیفا کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در استان بوشهر طرح های متعدد درمانی و بیمه ای از زمان آغاز بکار دولت تدبیر و امید آغاز شده که از جمله آن می توان به توسعه بیمارستان های عسلویه و بوشهر اشاره کرد.
تاج الدین افزود: نمایندگان استان بوشهر در موضوع های مرتبط با سازمان تامین اجتماعی همراهی و همدلی قابل تقدیری با این سازمان دارند.
وی اظهار داشت: استان بوشهر برای سازمان تامین اجتماعی بسیار مهم است و می تواند زمینه ساز بسیاری از موفقیت های این سازمان باشد.
وی در ارتباط با تغییر مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: جابه جایی مدیران براساس سیاست راهبردی سازمان و در چارچوب گردش نخبگانی است.
معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری بوشهر گفت: بخش خدمات تامین اجتماعی کشور در شرایط مطلوب است تا جایی که در بین ۱۸۸ کشور در مرحله متوسط قرار داریم.
مجید خورشیدی افزود: در مجموع با توجه به شرایط اعمال تحریم های ناجوانمردانه علیه نظام جمهوری اسلامی تامین اجتماعی در شرایطی خوب است.
در این آئین با تقدیر از فعالیت های یونس خسروانی، ‘عبدالله شیرکوند’ به عنوان مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر معرفی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا