ساماندهی واحدهای خشکبار خیابان های جهاد، صارمیه و ولی عصر/ مجتمع خوار و بار و خشکبار در میدان میوه و تره بار احداث می شود

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان:

ساماندهی واحدهای خشکبار خیابان های جهاد، صارمیه و ولی عصر/ مجتمع خوار و بار و خشکبار در میدان میوه و تره بار احداث می شود

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: واحدهای عمده فروش خشکبار خیابان های جهاد، صارمیه و ولی عصر ساماندهی شوند.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد مجیری اظهار کرد: از آنجا که تعدد واحدهای خشکبار در خیابان های جهاد، صارمیه و ولی عصر به دلیل تردد ماشین های سنگین و … مزاحمت هایی را برای ساکنان این خیابان ها ایجاد کرده است، طرح ساماندهی این مشاغل در دستور کار قرار گرفته تا این مجموعه ها در میدان میوه و تره بار اصفهان مستقر شوند.

وی با بیان اینکه ساخت مجتمع خوار و بار و خشکبار شامل ۴۵ واحد به همراه دفتر کار در میدان میوه و تره بار اصفهان و به منظور استقرار این مجموعه ها آغاز شده، تصریح کرد: فازهای بعدی این پروژه تا رسیدن به تعداد ۱۱۵ واحد خشکبار ادامه می یابد. در این زمینه مذاکرات اولیه با اتحادیه خشکبار انجام شده و واحدهای صنفی خشکبار در این مکان مستقر خواهند شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان، پیشرفت فیزیکی ساخت ۴۵ واحد خشکبار را بیش از ۶۰ درصد ذکر کرد و افزود: این تعداد واحد تا پایان سال، آماده واگذاری به صنف خشکبار بوده و صاحبان کسب و کار می توانند در محل مستقر شوند.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی پیشین این مشاغل در خیابان های جهاد، ولی عصر و صارمیه با هماهنگی شهرداری منطقه تغییرکاربری خواهد داد، اضافه کرد: پس از واگذاری واحدهای مربوط به صنف خشکبار، محل های قبلی طی فرآیندی چندماهه تعطیل می شود تا پس از سال ها مطالبه شهروندان این منطقه برای ایجاد آرامش در این مناطق محقق شود.

مجیری تاکید کرد: پروژه تجمیع واحدهای خشکبار در میدان میوه و تره بار اصفهان، بسیار حائز اهمیت است زیرا تاکنون چنین مجموعه ای در کشور وجود نداشته به طوری که در مذاکره با کارشناسان صنف خشکبار از شهرهای تبریز و تهران، این افراد اذعان داشتند که این مجموعه به بهترین مجموعه توزیع خشکبار در کشور تبدیل خواهد شد.

وی گفت: هدف ساماندهی مشاغل این است که واحدهای صنفی که استقرار نامناسبی دارند، در جای مناسب خود قرار گرفته و شهر و شهروندان را از نظر حمل و نقل، ترافیک و آلودگی با مشکل مواجه نکنند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا