بیان تضاد بین دو نسل در “ملودی های شکلاتی”

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان:

بیان تضاد بین دو نسل در ملودی های شکلاتی

کارگردان نمایش ملودی های شکلاتی گفت: این نمایش به معضلات اجتماعی می‌پردازد و به دنبال نشان دادن تضاد تفکرات دو نسل است.

رادمهر کشانی درباره اجرای نمایش ملودی های شکلاتی اظهار داشت: این نمایش توسط استاد اکبر رادی بزرگ‌ترین نمایشنامه‌نویس معاصر ایران نوشته شده است. آثار وی به گونه‌ای است که هر کارگردان و گروهی قادر به اجرای آنها نیست.

وی افزود: در سال‌های گذشته ابتدا پدرم چند اثر از استاد رادی را در اصفهان اجرا کرد و من نیز در چند سال گذشته آثاری چون محاق و مرگ در پاییز را به روی صحنه برده ام.

کارگردان نمایش ملودی های شکلاتی ادامه داد: این نمایش به معضلات اجتماعی می‌پردازد و به دنبال نشان دادن تضاد تفکرات دو نسل است و در نهایت برای رفع ناهماهنگی‌ها و اختلافاتی که بین نسل ما و پدرانمان وجود دارد، راهکاری به مخاطبان ارائه می‌دهد.

کشانی با بیان اینکه این نمایش به شیوه رئالیسم به اجرا درمی‌آید، گفت: البته متن نمایش را دراماتورژی کرده و تغییراتی متناسب با فضای فعلی شهر اصفهان به آن داده‌ایم تا جنبه بومی‌‌تری به خود بگیرد و مخاطب با آن ارتباط بهتری برقرار کند.

وی تصریح کرد: این‌گونه نمایش‌ها به دلیل برخوردار بودن از فضای علمی و گسترده‌، تاریخ انقضا ندارد و به دلیل اینکه حرف بشر و حرف جامعه است می‌تواند در تمام دوران‌ها به نمایش درآید. نمایش ملودی های شکلاتی نیز از این پتانسیل برخوردار است و ما تنها تغییراتی در جهت به‌روز شدن در آن ایجاد کردیم و متن شاکله اصلی خود را حفظ کرده است.

کارگردان نمایش ملودی های شکلاتی در مورد دست‌اندرکاران این نمایش اظهار داشت: رسول هنرمند، جواد مدنی، عطیه فشانی و بنده از جمله بازیگران این نمایش هستیم و بهاره مهدوی (دستیار کارگردان)، حبیب نریمانی (گرافیست و طراح پوستر و بروشور)، زهرا قدوسی (عکاسی و ساخت تیزر)، پویا دستیار (عکاس صحنه) و پارسا دستیار (مدیر صحنه) عوامل اصلی آن هستند.

نمایش ملودی های شکلاتی به کارگردانی رادمهر کشانی از ۱۰ مهرماه تا ۴ آبان ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن کوچک تالار هنر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به روی صحنه می‌رود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا