از مشاعره کودکان و نوجوانان تا نشست رمان محبوب من

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان:

از مشاعره کودکان و نوجوانان تا نشست رمان محبوب من

رییس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برنامه‌های این مرکز در نمایشگاه کتاب امسال را تشریح کرد.

نمایشگاه کتاب اصفهان از ۹ تا ۱۵ آبان ماه امسال با حضور ۵۰۰ ناشر در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر اصفهان برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، قرار است در این نمایشگاه حدود ۴۰ هزار عنوان کتاب در ۴ سالن نمایشگاهی به بازدیدکنندگان ارائه شود.

رییس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در مورد برنامه‌های این مرکز در این دوره از نمایشگاه کتاب اظهار داشت: برگزاری نشست‌های تخصصی مهم‌ترین برنامه اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان در ایام نمایشگاه کتاب است که با دعوت از متخصصان برگزار می‌شود.

طیبه فاطمی افزود: نشست تخصصی با موضوع «تاریخ و مفاخر اصفهان» با حضور دکتر محمدحسین ریاحی در سالن نصف‌جهان و نشست تخصصی با موضوع ادبیات با حضور ماهدخت بانو همایی در سالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری نشست تخصصی با موضوع «عصب، روان، انسان» با حضور دکتر مهدی حمصیان و نشست تخصصی «تکنیک‌های موفقیت در مطالعه» با حضور دکتر حمیدرضا صادقی در سالن همایش‌های نمایشگاه کتاب را در دستور کار داریم.

رییس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری نشست کودک کتابدار، نوجوان کتابدار و نوجوان ناشر با سیاست‌گذاران شهری تصریح کرد: معرفی طرح‌های ترویج فرهنگ مطالعه در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری از دیگر برنامه‌های ما در طول نمایشگاه کتاب اصفهان است.

فاطمی گفت: نشست تخصصی با موضوع «آشنایی با مهارت تفکر نقادانه» با حضور دکتر حامد صفایی‌پور و نشست تخصصی «رمان محبوب من» با حضور سعیده سیاحیان در این دوره از نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به معرفی کتابخانه نابینایان و معرفی کتاب‌های گویا (وب کیوسک) به بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب خاطرنشان کرد: مشاعره کودکان و نوجوانان در غرفه اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا