شهادت، نیروی انتظامی را برای انجام وظیفه مصمم تر می کند

vnhپایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

شهادت، نیروی انتظامی را برای انجام وظیفه مصمم تر می کند

فرمانده انتظامی استان گفت: همه تاریخ مدیون شهدا هستند و وجود شهدا باعث می شود تا همکاران ما مصمم تر از گذشته به وظیفه خود بپردازند.

سردار “مهدی معصوم بیگی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در خصوص شهادت ستوان یکم “محمود رفیعی” و پیام آن برای جامعه اظهار کرد: فلسفه وجودی نیروی انتظامی، خدمت به مردم و سربازی ولایت است و در این راه، با همه وجود و استعداد کوشش می کند و برای شهادت و جانبازی آمادگی کامل را دارد.

وی در ادامه افزود:یکی از آسیب های مهم جامعه که از آن به عنوان یک ابر آسیب یاد می شود؛ مسئله مواد مخدر و توزیع آن در سطح جامعه است که هم آسیب های مستقیم داشته و هم باعث بروز سایر آسیب ها در بستر جامعه می شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین تصریح کرد: زمانی که به آمارهای زندان ها مراجعه می کنیم، در می یابیم بخش قابل توجهی از زندانیان به دلیل جرایم مرتبط با مواد مخدر زندانی شده و همچنین در خصوص آسیب های اجتماعی نیز، مسئله مواد مخدر، سهم بسزایی دارد.

این مقام ارشد انتظامی همچنین متذکر شد: عزم نیروی انتظامی برای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر بسیار جدی است و کشف ۲۲ تن مواد مخدر در سال جاری و دستگیری بیش از ۱۲ هزار نفر قاچاقچی و مواد فروش و معتاد متجاهر، موید این مطلب است.

سردار معصوم بیگی ادامه داد: در حوزه پاک سازی، بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ عملیات در استان اصفهان در سال جاری انجام گرفته است.

وی با اشاره به اشراف کامل نیروی انتظامی بر فضای جرم در جامعه یادآور شد: نگاه نیروی انتظامی به مسئله مبارزه با مواد مخدر، نگاهی اولویت دار است و همین باعث شده تا افراد زیادی در این راه به فیض شهادت نائل آیند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، شهید محمود رفیعی را فردی خادم، ولایت مدار، سخت کوش و از جان گذشته توصیف کرد و گفت: شهید رفیعی جان خود را در راه امنیت فدا کرد و این عمل از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

سردار معصوم بیگی با جاویدان خواندن شهدا در تاریخ اعلام داشت: همه تاریخ مدیون شهدا هستند و وجود شهدا باعث می شود تا همکاران ما مصمم تر از گذشته به وظیفه خود بپردازند.

وی ادامه داد: از طرفی، وجود شهید، طراوتی معنوی برای جامعه به همراه دارد و اثر این شهادت در درون و برون سازمان بسیار گسترده است و وجود شهدا در جامعه، مردم و پلیس را برای مقابله با گردنکشان مصمم تر و متحدتر می کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان گفت: نیروی انتظامی پس از جنگ ۵ هزار شهید تقدیم کشور کرده و این عزم برای شهادت و از جان گذشتی، باز هم در وجود کارکنان خدوم این نیرو است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا