سینما تک سوره مهمان عمارت سعدی می شود

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

سینما تک سوره مهمان عمارت سعدی می شود

حوزه هنری استان اصفهان برای علاقه مندان به مباحث سینمایی و دیدن فیلم های اقتباسی سینما برنامه «سینما تک سوره» را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، به نقل از علی خطیبی مدیر واحد هنرهای تصویری این سازمان، برنامه «سینما تک سوره» به صورت هفتگی برگزار می شود و در آبان ماه در روزهای سه شنبه عمارت سعدی شاهد برگزاری این برنامه است و از آذرماه این برنامه در روزهای چهارشنبه هر هفته برگزار خواهد شد.

وی افزود: سینما تک تعریف مشخصی دارد و در واقع مکانی برای دیدن، شنیدن و گفتگو در زمینه فیلم و سینما است. در تعریف سینما تک آمده است که مکانی برای گرد همایی و اکران فیلم هایی است که غالباً جریان غالب آنها را کنار زده و یا مهجور مانده‌اند.

مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری استان اصفهان خاطرنشان کرد: حوزه هنری اصفهان با در اختیار قرار دادن مکانی برای سینما تک جایگاهی را برای نسل دانشگاهی و آکادمیک سینما فراهم کرده است تا بتوانند چالش ها و مباحث علمی خود را به سمع و نظر عموم برسانند.

وی تصریح کرد: در سینماتک به دنبال بررسی آمیخته شدن هنر و صنعت در سینما و بررسی این دو در کنار هم هستیم.

خطیبی افزود: اولین اکران «سینما تک سوره» نمایش فیلم تردید به کارگردانی واروژکریم مسیحی در ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۲۲ آبان ماه می باشد.

دکمه بازگشت به بالا