موفقیت هر سازمان در گرو تکریم مردم و جلب رضایت مشتری
خبرگزاری ارک: ارزیابان طرح تکریم شرکت ملی گاز ایران با حضور در کارگروه طرح تکریم اربابرجوع شرکت گاز استان و بازدید از مناطق تبریز و واحدهای مختلف ستادی ، آنان را مورد ارزیابی قراردادند.
به گزارش شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت گاز استان در جلسه ارزیابی طرح تکریم اربابرجوع گفت : موفقیت هر سازمانی در گرو تکریم مردم و جلب رضایت مشتری است و رفتار و کردار کارکنان بایستی متناسب با شأن مشترکین باشد و با تغییر در فرآیند های اجرایی انتظارات ارباب رجوع را در حداقل زمان برآورده سازیم.
ولی اله دینی افزود: باید این اطمینان را به مشترکین بدهیم خدمتی که به آنها ارائه میشود بموقع و سریع برآورده میشود و نباید اعمالی سر بزند که اعتماد اربابرجوع از سازمان سلب شود و مسیر کاری خود را به سمتی ببریم که اربابرجوع بدون دغدغه و مشکل نیاز خود را برآورده بکند.
وی با اشاره به اینکه ما نباید به رتبهبندی های کسبشده قانع باشیم افزود: ما باید خدمات خود را بهتر از دیروز به اربابرجوع ارائه کنیم و عزم خود را برای بالا بردن سطح خدمت در گستره استانی جزم و به دنبال روشها و نوآوریهای جدید باشیم.
دبیر طرح تکریم شرکت گاز استان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این شرکت درکارگروه طرح تکریم ارباب رجوع گفت: اجرای پروژه های پژوهشی متعدد در راستای ارتقای رضایتمندی مشتریان ، ارتقای سیستم های حوزه نرم افزاری و مکانیزه نمودن فعالیت ها،رویکرد ویژه در بخش رسیدگی به شکایات شامل مکانیزه نمودن تمامی فرآیندهای پاسخگویی، واگذاری بخشی از خدمات مشترکین به دفاتر پیشخوان دولت در راستای افزایش رضایت مردمی ، پروژه بررسی اثربخشی میزان اطلاع رسانی در حوزه های مختلف، سنجش سالانه میزان رضایت مردمی از عملکرد شرکت در حوزه های مختلف ارائه خدمات، پروژه سنجش رضایت مردمی بر اساس منطق 6 سیگما، پروژه ارتقای فرهنگ سازمانی از جمله عملکرد این شرکت در مورد طرح تکریم ارباب رجوع می باشد. محمدعلی فتح اله زاده افزود : احراز رتبه نخست استانی در میان شرکت های دولتی در زمینه کسب رضایتمندی مراجعین دستگاه های اجرایی در سال 85 ،انتخاب جزء 4 شرکت برتر در طرح تکریم ارباب رجوع در سال 86 از سوی بازرس ملی طرح تکریم وزارت نفت ،احراز رتبه نخست استانی در میان شرکت های دولتی در زمینه کسب رضایتمندی مراجعین دستگاه های اجرایی استان 87 ،کسب عنوان اول رضایتمندی مردمی در بین دستگاه های دولتی استان در سال 90، کسب تقدیرنامه 4 ستاره در اولین جشنواره طرح تکریم ارباب رجوع در شرکت ملی گاز ایران درسال 92،کسب عنوان دوم رضایتمندی مردمی در بین دستگاه های دولتی استان در سال 92از افتخارات کسب شده درحوزه تکریم ارباب رجوع برشمرد.