کشف بیش از ۱۳۹ میلیارد ریال کالای قاچاق و اموال مسروقه در اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

کشف بیش از ۱۳۹ میلیارد ریال کالای قاچاق و اموال مسروقه در اصفهان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۳۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای خارجی قاچاق و اموال مسروقه در عملیات مرصاد ۲۷ ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

 

سردار” مهدی معصوم بیگی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و سرقت از جمله موضوعاتی هستند که نیروی انتظامی مقابله با آنها را در اولویت برنامه های خود قرار داده و با تشدید طرح های انتظامی در این حوزه نیز به موفقیت های خوبی دست پیدا کرده است.

وی افزود: در همین راستا عملیات مرصاد ۲۷ در قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل فرماندهی انتظامی استان طراحی و پس از یک هفته کار اطلاعاتی و رصد اقدامات و تحرک مجرمان، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی به اجرا گذاشته شد.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: با تلاش تیم های عملیاتی و واحدهای اجرایی شرکت کننده در این عملیات ۵ دستگاه کامیون و ۳ دستگاه خودرو سواری حامل کالای خارجی قاچاق شامل لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، کالای دخانی، البسه و دارو توقیف شدند.

سردار معصوم بیگی، در ادامه از انهدام ۴ باند سرقت منزل، مغازه و خودرو در عملیات مذکور خبر داد و گفت: از باندهای مذکور محموله های بزرگی از اموال مسروقه شامل تلویزیون ال سی دی، سکه بهار آزادی، طلا و زیورآلات ، موتورسیکلت، خودرو، تردمیل، تابلو فرش، گوشی تلفن همراه و باطری خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، ارزش مجموع کالاهای خارجی قاچاق و اموال مسروقه به دست آمده در این عملیات را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۳۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.#

سردار معصوم بیگی با اعلام تداوم این گونه عملیات ها به منظور ارتقای هرچه بیشتر امنیت استان و بالا بردن احساس امنیت مردم گفت: تا پایان سال چند عملیات مرصاد دیگر با مضوعات مقابله مبارزه با باندهای قاچاق مواد مخدر، قاچاق کالا، سرقت، دستگیری محکومان غایب و فراری، برخورد با عاملان شرارت و مزاحمت برای نوامیس و برخورد با هنجارشکنان به اجرا گذاشته شده و نتایج متعاقباً اطلاع رسانی می شود

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا