جهاددانشگاهی از دستاوردهای مهم انقلاب است/ راه‌اندازی دستگاه NGS در تبریز اقدام ارزشمندی است

ارک خبر- معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی گفت: جهاد دانشگاهی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است که کارهای بسیار خوبی را در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، علی جهانگیری در آیین افتتاح بخش تشخیص اختلالات ژنتیکی جنینی قبل از لانه گزینی در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان، ضمن گرامداشت ۴۰ سالگی انقلاب، اظهار کرد: در دهه مبارکه فجر قرار داریم که به نوعی دستاوردهای انقلاب مطرح می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی بخش تشخیص اختلالات ژنتیکی جنینی قبل از لانه گزینی توسط سازمان جهاددانشگاهی استان، بیان کرد: از منظر اقتصادی، انجام چنین کارهایی در استان توجیه اقتصادی داشته و برای جامعه سودمند است که اگر جهاد دانشگاهی در این مسیر از پزشکان سرمایه‌گذار نیز استفاده کند، سریعتر به نتایج رسیده و هزینه کمتری متحمل خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده، رییس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در استان نیز در این مراسم با تاکید بر حمایت از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: قدردان زحمات جهاد دانشگاهی در راه‌اندازی دستگاه NGS در استان هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا