۶۰ هزار مددجوی اصفهانی از خدمات آموزش خانواده بهره‌مند شدند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

۶۰ هزار مددجوی اصفهانی از خدمات آموزش خانواده بهره‌مند شدند

مدیرکل کمیته امداد اصفهان: تا پایان بهمن‌ماه امسال بیش از ۶۰ هزار مددجو از دوره‌های آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به ارائه آموزش‌های خانواده به مددجویان تحت حمایت این نهاد، گفت: فقر فرهنگی و مالی به دنبال یکدیگر قرار دارند و مبارزه با هیچ‌یک از آن‌ها از مسیر نادیده گرفتن دیگری نمی‌گذرد.
وی ادامه داد: فقر فرهنگی و نبود توان مدیریت در سرپرست خانوار، به دنبال خود فقر مادی را می‌آورد و فقر مادی نیز با کاستن از امکان توجه به عرصه‌های غیر معیشتی باعث تشدید فقر فرهنگی خواهد شد.
متین پور رسالت کمیته امداد را  حمایت از محرومان و نیازمندان  و تلاش برای خودکفایی و توانمندی آن‌ها دانست و گفت: این رسالت ضرورت توجه به ابعاد فرهنگی، اجتماعی و معنوی زندگی جامعه تحت حمایت این نهاد را افزایش می‌دهد.
وی برنامه‌های آموزش خانواده کمیته امداد اصفهان را از محوری‌ترین برنامه‌های فرهنگی این نهاد برشمرد و افزود: تا پایان بهمن‌ماه امسال بیش از ۶۰ هزار مددجو از آموزش‌های ارائه‌شده در این زمینه بهره‌مند شدند.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان ادامه داد: برنامه‌های قرآنی، کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد، طرح‌های محو بی‌سوادی و برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در سال جاری برای آموزش خانواده‌های تحت حمایت اجراشده است.
متین پور عملکرد این نهاد در این زمینه را قابل دفاع ارزیابی کرد و گفت: بر اساس برنامه در طول سال ۹۷ می‌بایست ۳۰ هزار مددجو از برنامه‌های آموزش خانواده بهره‌مند می‌شدند که با همت مضاعف کارکنان کمیته امداد اصفهان این تعداد به بیش از ۶۰ هزار نفر تا پایان بهمن‌ماه افزایش یافت.

دکمه بازگشت به بالا