تکمیل بزرگراه «خواجه ـ ورزقان» گردشگری ورزقان را متحول می‌کند

ارک خبر- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: شهرستان ورزقان آینده بسیار روشنی به‌ویژه در حوزه گردشگری دارد که تکمیل هرچه سریع‌تر بزرگراه خواجه – ورزقان می‌تواند نقش مهمی در توسعه گردشگری منطقه ایفا نماید.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورزقان، مرتضی آبدار عصر امروز در کارگروه تخصصی گردشگری شهرستان ورزقان اظهار داشت: بزرگ‌ترین پروژه مطالعاتی و اجرایی گردشگری سطح استان در شهرستان ورزقان و حدفاصل قلعه جوشین ورزقان تا قلعه بابک کلیبر تا یک هفته آینده استارت خواهد خورد که در این خصوص از توجه ویژه آقای علیزاده نماینده مردم ورزقان – خاروانا در مجلس شورای اسلامی که اعتبار لازم را برای اجرای پروژه تأمین نموده‌اند تشکر می‌کنم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: شهرستان ورزقان به لحاظ برخورداری از آثار تاریخی و مناطق گردشگری در سطح استان بی‌نظیر است ولی متأسفانه قدر داشته‌هایمان در این شهرستان را ندانسته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه این طرح به جهت مسیرهای پرجاذبه‌ای که دارد می‌تواند یکی از طرح‌های موفق گردشگری در سطح کشور باشد، خاطرنشان کرد: شهرستان ورزقان آینده بسیار روشنی به‌ویژه در حوزه گردشگری دارد که تکمیل هرچه سریع‌تر بزرگراه خواجه – ورزقان می‌تواند نقش مهمی در توسعه گردشگری منطقه ایفا نماید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی تأکید کرد: ورزقان جزو محورهای بسیار مهم و گردشگری استان به شمار می‌رود که برنامه‌ریزی لازم برای ایجاد زیرساخت‌ها و معرفی توانمندی‌های این شهرستان همگام با سیار نقاط استان صورت گرفته است.

به گزارش تسنیم، مرمت و بازسازی بنای امامزاده حلیمه خاتون و محمد ابن محمد واقع در روستای کرویق شهرستان ورزقان با حضور آبدار مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، معاون فرماندار ورزقان و بخشدار مرکزی این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا